אתם עומדים במטבח הקטן שלכם ומרגישים שאין לכם מקום לזוז, וזה כשאתם לבד.אך אם מצטרף עוד מישהו למטבח הוא כבר יהיה מלא עד אפס מקום. אתם נכנסים למטבח כי אין לכם ברירה ואתם צריכים לבשל, לאפות לכם ולבני המשפחה. התחושה הזו של מטבח קטן יוצרת אצלכם תסכול ואתם לא באמת אוהבים את המטבח שלכם. גילוי נאות, המטבח שלכם לא יגדל אבל עם עיצוב מטבחים נכון המותאם בדיוק לממדים הרציונאליים של המטבח שלכם, אתם לא רק תכנסו בהנאה למטבח, אלא לא תרצו לצאת ממנו.
עיצוב מטבחים יכול לעשות פלאים, בואו תראו איך.

זהו את הפוטנציאל במטבח שלכם

לפני שמתחילים בעיצוב המטבח, בידקו היטב מהם נקודות התורפה של המטבח שלכם, ומהם נקודות החוזקה שלו. למשל אם המטבח שלכם חשוך וקטן, אבל הוא צמוד לחדר הכביסה ששם יש חלון גדול, נצלו את ההזדמנות ופתחו אותו לרווחה גם אם זה דורש לשבור קיר ואת המטבח להאיר. כשיש אור במטבח הרבה יותר נעים ומזמין לבשל, וההבדל הוא אדיר.
לפעמים הדברים הקטנים הם אלו שעושים את ההבדל הגדול, רק צריך לדעת להבחין בהם.

קווים ישרים ונקיים מייצרים סדר בעיניים

ארונות המטבח הם חלק אינטגרלי בתחום עיצוב מטבחים, אין מטבח שאין בו ארונות או לפחות מגירות אחסון. כדי שיהיה לכם סדר במטבח וגם בעיניים, רכזו את כל הארונות הגבוהים למעלה בקו ישר ונקי ותרוויחו מטבח מרווח, כן גם אם הוא לא גדול במיוחד. אם בכל זאת אתם רוצים להשאיר חלל פתוח מעל הארונות הגבוהים, רצוי מאוד שהוא יהיה בקו ישר.

הכל מתחיל מלמטה

מרצפות המטבח הם בעצם הבסיס לעיצוב מטבחים, משם מתחיל הכל. ברגע שהמרצפות לא מתמזגות יחד עם הארונות, מגירות או המזווה, זה לא יעזור גם אם המטבח יהיה גדול מאוד.
כיום יש מגוון רחב של מרצפות ועיצובים שונים שיכולים להתאים בצורה מדויקת לגודל המטבח, וכמובן לסגנון שלו. חישבו היטב איזה סגנון הייתם רוצים ושלבו את הרצפה יחד עם עיצוב המטבח. צבעים בהירים יוצרים תחושת מרחב בחלל המטבח, קחו זאת בחשבון.

תאורה במטבח

שימוש חכם ונכון בתאורה מתאימה, תגדיל לכם את הנראות במטבח. כדי ליצור את התחושה הזו מומלץ להשתמש בגופי תאורה קטנים שהם לא תופסים מקום, אבל תוחמים את המטבח ומגדירים אותו באופן ברור ובהיר. אלמנט התאורה יאפשר לכם להאיר איזורים מסוימים במטבח, התקינו גוף תאורה על קיר או איזור שתרצו להדגיש, ובכך תאפשרו למטבח שלכם להיראות הרבה יותר גדול מכפי שהוא כיום.

עיצוב מטבחים זה לא רק לשבור קירות או להתאים צבעים, אלא זה דורש יצירתיות ומקצועיות וכמובן ניסיון.נצלו את כל האפשרויות שיש לכם במטבח בצורה חכמה ויעילה כדי שמעכשיו תכנסו בחיוך למטבח המשודרג שלכם.

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם