לא רק מטבח יוקרתי עושה את השינוי. אומרים שאוכל טעים מתחיל במוצרי הגלם שלו, אבל גם במוצרי החשמל והכלים המתקדמים שיש בחנויות לכלי בית. אם אתם מהאנשים שאוהבים לבשל ברמה קצת אחרת, ומחפשים את כל החידושים הכי יוקרתיים במטבח. יש כמה דברים שכדאי לכם להכיר מקרוב.
הרעיון המרכזי בעיצוב מטבחי יוקרה, מתחיל באיתור החידושים והעיצובים במטבח.

לשלב פונקציונאלית ועיצוב

מטבחי יוקרה אלו מטבחים מרשימים בעיצוב שלהם, בהשקעה בפרטים הקטנים ביותר במטבח, וכמובן בחומרי הגלם מהם עשוי המטבח היוקרתי. מטבחים אלו הפכו בשנים האחרונות לאחד המאפיינים הבולטים בקרב הציבור הישראלי, ויש משפחות רבות המעדיפות את העיצוב היוקרתי במטבח שלהם על פני עיצובים אחרים הקיימים בשוק. מטבח יוקרתי הוא סוג של סמל סטטוס ואהבה גדולה ולא מתפשרת לתחום האוכל והקולינריה המתקדם.
כשאתם מסתכלים על עיצוב מטבחי יוקרה תוכלו לראות שאין כמעט מוצרי חשמל על השיש, או על משטחי העבודה. רוב המוצרים מאוחסנים במגירות, או בארונות המיועדים להם.
הכל מתחיל בהתאמה מדויקת, אם לצורך העניין אתם אוהבים מגירות מעוצבות אבל כאלו שיהיו עמוקות ויכילו מקום רב למיקסר, למעבד המזון, למכונת הפסטה או מסחטת המיץ האוטומטית, חשוב מאוד שתקפידו לקחת מידות מדויקות למגירות אלו.

תאורה במגירות חשבתם על זה? כן, להכניס את עיצוב הפנים אל תוך המגירות והארונות. מגירות רגילות זה די בנאלי אז כדי להכניס תוכן ועניין בעיצוב מטבח יוקרה, ישנה אפשרות לשלב זכוכית בתוך המגירות עם תאורה מיוחדת, וכאשר פותחים את המגירות העליונות אפשר לראות מה יש במגירות התחתונות.

מטבחי יוקרה תופסים חלק מהותי ונכבד בבית, יש להם אמירה מסוימת כזו שבאה להעיד מי הם בעלי הבית ומה סגנון העיצוב שלהם. מטבחי יוקרה לעולם לא יתפשרו על איכות חומרי הגלם ועל הגימורים וההתאמות האישיות של בעלי הבית. כמו כן יש משקל רב למידת הטכנולוגיה הקיימת בהם, הפעלה חכמה במטבח היוקרתי היא חלק עיקרי בעיצוב מטבח בסגנון זה.

הערכים המשתקפים דרך המטבח היוקרתי

המטבח הוא המקום שלכם להרפתקה, במטבח אתם יכולים לעבור מסע קולינרי ולמצוא את עצמכם מנסים תבשילים ומאכלים שמעולם לא ניסיתם. תחושת ההרפתקה הזו רק מעצימה את הרצון שלכם להיות במטבח ולא לצאת ממנו. בבחירת מטבח מעוצב אתם בעצם מכניסים את הערכים החשובים לכם. אם למשל אתם אנשים יצירתיים שאוהבים לארח, אתם וודאי תרצו להכין ארוחה מיוחדת כזו שתשאיר לאורחים שלכם חוויה שהם לא ישכחו. אם אתם אנשי טכנולוגיה אתם תכניסו את החידושים המובילים, והם אלו שישדרגו לכם את הנוכחות במטבח.

אין ספק כי מטבחי יוקרה הם תכשיט בבית, אבל כאלו שאפשר להשתמש בהם ולהשאיר אותם נקיים בלי מאמץ, רק מצאו את הדגם המתאים לכם עם שלל הפיתוחים והאפשרויות האין סופיות שיש בתחום עיצוב המטבחים.

אדריכלים שלנו מיטל ב
נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם