מטבחי יוקרה הם לא לעשירים בלבד, הם מעשירים את העיצוב בבית ומכניסים בו אפקט מיוחד שלא רואים בכל מקום, ובטח שלא בין מטבח כזה או מטבח אחר. כדי להפיק את המקסימום בעיצוב היוקרתי, חשוב לדעת איך לתכנן ולעצב את המטבח כך שלא יחרוג במידה רבה מהתקציב שיש לכם, ולא יראה מנותק מהמציאות בבית.

מסלול תנועה במטבחי יוקרה

נניח והחלטתם להכין ארוחת צהריים משפחתית. הגעתם הבייתה אחרי שקניתם את מיטב הירקות הטריים, הפסטה, והשניצלים שמחכים להיכנס ישירות למחבת. עכשיו מה שצריך זה שיהיה מקום לכל הפעולת האלה שאתם הולכים לבצע. אז מתחילים בשטיפת הירקות, רצוי מאוד שהברז יהיה קרוב למקרר כמה שניתן, כי ברגע שתוציאו את הירקות ממנו תהיה לכם גישה ישירה לברז. שלב החיתוכים הגיע, זה הזמן לחתוך את הירקות דאגו שיהיה לכם מספיק מקום שתוכלו להניח את קרש החיתוך ולהתחיל בעבודה. הגיע תורם של הכיריים,השניצלים מחכים שתכניסו אותם לתוך מחבת הטיגון, גם פה חשוב מאוד שהכיריים יהיו בסמוך למשטח העבודה. מסלול תנועה במטבח יוקרה הוא חלק מהותי שאסור לכם לפספס אותו. הכי פשוט זה דמיינו את הארוחות שלכם בבית, איך הן מתנהלות ומה המסלול שהן עוברות. ברגע שתהיה לכם תמונה מוחשית, כך הבחירה של מטבחי יוקרה תהיה הרבה יותר קלה.

למקסם את שטח המגירות

לא סתם אומרים כי מדידות מראש יכולות לחסוך הרבה מקום. מגירות מהוות חלק נכבד מאחסון כלי הגשה, צלחות, סירים ומחבתות. מטבחי יוקרה לקחו את פתרונות האחסון צעד אחד קדימה וחשבו על הכל. בעת הבחירה במגירות נשלפות תבדקו כמה מקום אתם צריכים שיהיה לכם, לצורך העניין אם יש לכם סטים של צלחות אירוח ואתם רוצים להכניס את כל הסט למגירה אחת, תבדקו מה גודל המגירה שתתאים לכם.
ברגע שהמגירה מותאמת בדיוק לגודל הרצוי, לא יהיה מקום פנוי ומבוזבז וגם הסטים יהיו מסודרים במגירה.

שולחן במטבח האם זה הכרחי?

קודם כל אל תעשו משהו שאתם לא שלמים איתו. אם אהבתם את הרעיון של שולחן במטבח תבדקו היכן למקם אותו. יש שטחים שאין בהם שימוש ושם זו יכולה להיות הזדמנות נהדרת למקם את השולחן, מצוין לכו על זה. אבל רגע, האם מיקום השולחן הוא מול קיר? האם זה יהיה נוח ופרקטי לשבת ולאכול מול שטח חסום? קחו זאת בחשבון כאשר אתם מתכננים את המטבח היוקרתי שלכם. אל תשלבו בכוח את השולחן אם אין בו צורך.
אם יש לכם שטח ריק ואתם בכל זאת רוצים לעשות איתו משהו, תוכלו להציב דלפק אשר ישמש גם כארון איחסון וגם כמשטח עבודה נוסף. מתחת לדלפק תוכלו להציב מגירות וארונות. אבל חשוב שהדלפק לא יהיה מנותק מבחינת העיצוב, אלא ישתלב יפה במטבח היוקרתי שלכם.

מטבחי יוקרה ביתיים
נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם