בכניסה לאולם התצוגה שלנו אנחנו רואים אנשים שעוצרים ומתבוננים מסביב בפליאה. כל כך הרבה סגנונות, אפשרויות, צבעים וטקסטורות קיימים היום בעולם המטבחים, איך אפשר לבחור את המטבח המתאים לבית ולהבין מהו הסגנון שלכם? אנחנו כאן כדי לעשות סדר.

הנה ארבעה סגנונות לעיצוב מטבחים שאתם חייבים להכיר אם אתם עדיין מתלבטים.

מטבחים מודרניים:

מטבחים מודרניים מתאפיינים בקווים ישרים, מיעוט של אלמנטים קישוטיים וצבעים טרנדיים, בעיקר מסקאלת הצבעים המונוכרומטיים. אפור, לבן ושחור – שהפך לאחד הצבעים הטרנדיים כיום.

 מטבחים מודרניים הם מטבחים פונקציונליים עם אחסון חכם, תכנון של ידיות אינטגרליות ופתרונות אינטגרלים חכמים המסתירים את כל כלי המטבח ומכשירי החשמל. המראה שמתקבל הוא נקי, מינימליסטי ומסודר. מטבחים מודרניים מיוצרים במגוון שיטות מתקדמות כמו נאנו, שימוש בפולימרים, צביעת תנור ועוד.

מטבחים כפריים:

מטבחים כפריים מתאפיינים בתחושה ביתית וחמימה. הם מתכתבים עם הטבע ולכן כוללים חומרים ואלמנטים כמו עץ מלא, ויטרינות זכוכית, קרניזים מעוטרים ועוד. הגוונים השולטים בסגנון הכפרי הם לבן, שמנת, עץ טבעי, תכלת וירקרק בהיר.

לעיתים קרובות נשלב בעיצוב מטבחים כפריים בין הצבעים האלו ובין עץ טבעי שישתלב במשטחי העבודה או במדפים הפתוחים. המראה שמתקבל הוא רך וחמים ומזכיר נופים כפריים מאנגליה, צרפת או איטליה.

משפחת נחום - מטבחי צבע בתנור מבט צד

מטבחים בסגנון פרובנס:

קרניזים מעוצבים, רגליים מעוטרות, חזיתות מיוחדות עם אלמנטים קישוטיים, גוונים של שמנת ולבן, שילוב עץ איכותי, ויטרינות זכוכית ונגיעות של זהב או נחושת בידיות ובברזים, אלו רק חלק מהמוטיבים שמאפיינים את מטבחים בסגנון פרובנס.

יש אינספור אופציות קישוטיות שאפשר לשלב במטבחים בסגנון פרובנס, אבל החוט המקשר הוא אפקט ה”וואו” שמשדר יוקרה, אלגנטיות ותחכום.

מטבחי זכוכית:

מטבחים שמתאפיינים במראה מינימליסטי ונקי, שבא לידי ביטוי בחיפויי הזכוכית היוצרים מראה חד ומתקדם. פלטות הזכוכית יוצרות מראה נוצץ אך ניתן למצוא אותן גם בגרסה של חיפוי מט ולשמור על פשטות.

מטבחי זכוכית יכולים לשלב בין אחסון סגור מאחורי דלתות מחופות זכוכית לצד מדפי זכוכית פתוחים. במקרים רבים מטבחי הזכוכית משלבים גם עץ או מתכת שיוצרים יותר עניין וגיוון. מדפי הזכוכית מגיעים במגוון רחב של דגמים ודוגמאות.

אם אתם מתלבטים בין כמה סגנונות שונים, הפתרון הכי טוב עבורכם הוא להיעזר במעצב או יועץ שיסייע לכם להבין איזה סגנון מבין כל הסגנונות האלו מתחבר בצורה הכי זורמת לשאר חלקי הבית ויוצר מראה אחיד ואסתטי. אנחנו ב”יגל מטבחים” מציעים ללקוחותינו שירות מיוחד של פגישה עם מעצב המתמחה בתכנון מטבחים ויוכל לעזור לכם למצוא את הסגנון המועדף עליכם.

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם