מטבחים בהתאמה אישית הם חדרי שירות מענגים ומהנים שמאד חשוב להסדירם בבתים. מתי המטבחים אינם בהתאמה אישית? כאשר אתם רוכשים אותם ברשת שיווק כללית ולא בחנות מקצועית המתמחה רק במטבחים. כלקוחות של רשת, אתם מחויבים למטבח שאתם קונים והספקים, מצידם, ממש לא מחויבים לבית שלכם. המדידות עליכם, בדיקת המרווח להצבת מקרר ומדיח עליכם, הכל עליכם ורק אם החדר ממש גדול באופן ודאי ניתן לאשר את הפרויקט. בנגריית מטבחים, לעומת זאת, אתם ניצבים במרכז, וההתאמות מבוצעות על ידי המומחים שלנו על הצד הטוב ביותר עבורכם.

מטבחים מושלמים ניתן למצוא רק בנגריית מטבחים

רק בנגריית מטבחים משתמשים בעצים מובחרים שיובאו ממחסני עצים מובילים בארץ ובעולם. רק בנגריית מטבחים תוכלו ליהנות גם מחומרים שאינם עץ, כמו זכוכית ופולימר, על הצד הטוב ביותר, בשילוב עם עץ או באופן בלעדי. רק בנגריית מטבחים תוכלו להתאים את המטבח לחדר שלכם ולצרכי התפעול שלכם. במילים אחרות, כאשר אתם לקוחות של נגריית מטבחים, הפרויקט שלכם נמצא בידיים הטובות ביותר.

הכל מתחיל בתכנון המבני

כעת, כשאתם יודעים אצל מי למצוא מטבחים מודרניים וכפריים מובילים, הגיעה העת להוציא את הפרויקט שלכם לפועל. בשלב זה, מגבשים את התכנון וקובעים איפה יעמוד כל ארון ואיפה תוצב כל מגירה, האם במטבח שלכם יהיה מזנון אי מרכזי, והיכן תמוקמנה עמדות העבודה. לאחר סיום התכנון המבני, ניתן יהיה לפנות לשלבי תכנון נוספים לקראת רכישת המטבח ובנייתו.

כעת, נגשים לגיבוש עיצוב המטבח

עיצוב המטבח מורכב בעצמו משני נדבכים, צביון וחזות. צביון המטבח מבוסס על הצבע השולט במטבח ועל התפאורה שהוא מפיץ בו. ניתן לומר כי יש שני סגנונות עיקריים של צביון מטבחים, כהים ובהירים. מטבחים כהים הם מטבחים שחורים או מטבחי עץ ומטבחים בהירים הם ברובם לבנים אך יכולים להתבסס גם על גוון בהיר אחר. כל אחד מסוגי הצביון הללו יכול להתבסס או על עיצוב מודרני שטוח עם ארונות ללא ידיות, או על עיצוב כפרי עם ארונות עבים, מגולפים ועם ידיות בעלות נוכחות. אנו בנגריית המטבחים נסייע לכם להגיע לחדר השירות המתאים ביותר עבור ביתכם.

מטבח יוקרה מבית יגל מטבחים
יגל מטבחים

יגל מטבחים

יגל מטבחים הינה חברת בוטיק לעיצוב וייצור מטבחים ועבודות נגרות מיוחדות בהתאמה אישית, בעבור המגזר הפרטי והעסקי כאחד, תוך הבנה, הקשבה והתאמה לצרכי הלקוח השונים ועם מיטב חומרי הגלם. מפעל הייצור שלנו מצויד במיכון המתקדם ביותר ובצוות נגרים מקצועי ומיומן, כל זאת תחת בקרת ייצור קפדנית וללא פשרות, על מנת להעניק ללקוחותינו את הטוב ביותר.

מאמרים נוספים בנושא

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם