תכנון מטבחים היא פעולה נדרשת על מנת להגיע למטבח מושלם על הצד הטוב ביותר. בניגוד לבחירת תשתיות בית אחרות, לא מאלתרים במטבחים ולא בוחרים אותם באופן שרירותי. על אף שהאופציות קיימות, ולא חסרות רשתות שיווק שיש להן מחלקת מטבחים, ההמלצה שלנו היא להסדירם אך ורק בנגרייה מקצועית שתוכל לערוך התאמות מקצועיות ולספק את חדר השירות המתאים ביותר לסביבת עבודתכם.

גיבוש מבנה המטבח

גיבוש המיפוי הכללי של המטבח, ממיקום הארונות ועד מיקום עמדות העבודה, תוך הותרת מקום למכשירי חשמל שתרצו לקנות בעתיד. חשוב לעשות שלב זה עם מדידות מקצועיות ולהתייחס גם לגודל החזותי של החדר. למשל, אם אתם מתכננים לרכוש ארונות עם בטן מגולפת עבה, תצטרכו לחשוב, אם המטבח שלכם קטן, האם נוף כזה יתאים או שמא יהיה בולט מדי ויידרש משטח יותר דק?

גיבוש צביון המטבח

צביונו של המטבח הוא למעשה האופי הכללי שלו. בדרך כלל מטבחים מבוססים על צבעים כהים כמו עץ או שחור, או על צבעים בהירים במרקם זכוכית. גבשו את הצביון שלדעתכם הכי מתאים לשילוב בחדר השירות שלכם. מאד חשוב לבחור על פי טעמכם האישי ומתוך ידיעה שזהו הנוף שאתם עומדים לחזות בו בשנים הקרובות בעבודת המטבח שלכם.

גיבוש עיצוב המטבח

עיצוב המטבח הוא השלב שמגיע לאחר החשיבה על צביונו של המטבח. העיצוב עשוי להיות כפרי, במתכונת של עץ מגולף וידיות בולטות על כל דלת ארון, או מודרני המבוסס על משטחים חלקים ושטוחים, לרוב ללא ידיות אלא עם קפיצים וחורי מגרעת במקומן. ניתן לבחור גם מטבחי נאנו, המבוססים אף הם על עיצוב שטוח אבל בשונה מהדגם המודרני, הוא לא מבריק אלא נשאר מט גם בימי שמש מובהקים. מטבחי נאנו ניתנים לשילוב הן עם ידיות והן עם ארונות קפיצים שטוחים. בשונה ממטבחים אחרים הם לא משאירים כתמים וטביעות אצבע ומתבססים על חומר ציפוי אנטיבקטריאלי.

בחירה מעשית של המטבח

את המטבח מומלץ לבחור בנגריית מטבחים. מומחי המטבחים שלנו ילוו את הפרויקטים שלכם ויוציאו אותם לפועל על הצד הטוב ביותר, לרבות התקנה. הסדרת המטבח אצלנו מהירה ומקצועית, המאפשרת הגעה לחדר שירות חדש בפרק זמן קצר.

אדריכלים שלנו מיטל ב
אדריכלים שלנו מיטל
יגל מטבחים

יגל מטבחים

יגל מטבחים הינה חברת בוטיק לעיצוב וייצור מטבחים ועבודות נגרות מיוחדות בהתאמה אישית, בעבור המגזר הפרטי והעסקי כאחד, תוך הבנה, הקשבה והתאמה לצרכי הלקוח השונים ועם מיטב חומרי הגלם. מפעל הייצור שלנו מצויד במיכון המתקדם ביותר ובצוות נגרים מקצועי ומיומן, כל זאת תחת בקרת ייצור קפדנית וללא פשרות, על מנת להעניק ללקוחותינו את הטוב ביותר.

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם