במאמר זה נספק לכם מידע על רכישת מטבחים לפי דרישה. חשוב לנקוט בגישה זו כאשר בוחרים מטבח ולא להתבסס על קטלוג ולא לערוך בו כל שינוי. אחרי הכל, לא כל בית בנוי אותו דבר ולכן גם לא כל חדר שמיועד להיות המטבח מכיל את אותו מיפוי כמו קודמו. שינויים מבניים גוררים שינויים בהרכב המטבח העתידי.

פנו לנגריית מטבחים מקצועית

בנגריית מטבחים מקצועית, שלא כמו במחלקות מטבחים ברשתות לכלי בית, ממפים את המטבח שלכם על פי דרישה. אנו עובדים גם עם לקוחות שיש להם לופטים ענקיים להצבת מטבחים וגם עם לקוחות שהחדר היחיד שלהם למטבח הוא חדר קטנטן ומצומצם. בהתאם למגבלות החדר וליתרונותיו אנו מגבשים את המיפוי הנדרש עבור מטבחים כך שיתאים לצרכי הלקוח על הצד הטוב ביותר.

גיבוש מבני של המטבח

מגבשים את הכלים והתשתיות השונות שיעמדו במטבח. האם המטבח יבוסס על ארונות בלבד? על ארונות ומגירות? על מגירות ענק עם שטח כמו של ארונות בתחתית המטבח? היכן תמוקם כל תשתית אחסון? למעלה? למטה? כיצד התשתיות ייפתחו? עם ידיות? עם קפיצים? מיד תראו שזה תלוי בעיצוב, כפי שנדגים בפרקים הבאים.

גיבוש עיצובו של המטבח

עיצוב המטבח מבוסס על צבע ותצורה מתאימים. צבע המטבח עשוי להיות כהה, המבוסס על אפור, שחור או חום עץ, וצורת המטבח עשויה להיות שטוחה, כיאה לעיצוב מודרני, או מגולפת ועבה עם ידיות בולטות, כיאה לעיצוב כפרי. אופן פתיחת דלתות הארונות הוא פועל יוצא של זה. אם אתם מעוניינים במטבח מודרני, כנראה שכיוונתם לעיצוב שטוח ללא ידיות בולטות או בלעדיהן בכלל, ואז הדלת נפתחת באמצעות דחיפתה עם קפיץ פנימי או פתיחה באמצעות מגרעת מוסתרת בתחתית. במטבח כפרי, לעומת זאת, האלמנט של ידיות מאד בולט והוא חלק אינטגרלי מהנוף. כמוהו, גם עיצוב דלתות מגולפות ולא מקשה אחת שטוחה כמו בעיצוב המודרני.

מימוש מעשי של המטבחים

מטבחים כפריים ומודרניים נבחרים בקטלוג של נגריית מטבחים. אתם נדרשים לבחור שיש וארונות. ההתקנה של המוצרים נעשית בנפרד על ידי ספקי השירות של החברה. בדרך כלל מתחילים לבנות את השיש והארונות נבנים בסוף תקופת העמדת המטבח. אנו עובדים עם ספקי שירות מהירים ויעילים.

מטבחי יוקרה ביתיים
יגל מטבחים

יגל מטבחים

יגל מטבחים הינה חברת בוטיק לעיצוב וייצור מטבחים ועבודות נגרות מיוחדות בהתאמה אישית, בעבור המגזר הפרטי והעסקי כאחד, תוך הבנה, הקשבה והתאמה לצרכי הלקוח השונים ועם מיטב חומרי הגלם. מפעל הייצור שלנו מצויד במיכון המתקדם ביותר ובצוות נגרים מקצועי ומיומן, כל זאת תחת בקרת ייצור קפדנית וללא פשרות, על מנת להעניק ללקוחותינו את הטוב ביותר.

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם