הטכנולוגיה כבר כאן והיא לא מתכוונת לעצור. במיוחד בתחום המטבחים, אנו רואים חידושים ועיצובים שלא נראו בעבר. במה שונה המטבח ממה שהיה לפני שני עשורים ויותר? למה בעצם זה נחוץ, הרי מטבח הוא מטבח? מה הטרנדים המובילים בתחום עיצוב המטבחים ואיך מתאימים אותם לצרכים האישיים שלכם מבלי ליפול לטרנדים שלא מתכתבים עם סגנון החיים שלכם. כך תדעו אילו מטבחים עתידיים להיות בשנת 2023 מתחילים.

הצצה לעתיד – מבלי לשכוח את העבר

מטבחים הם הלב של הבית, שם קורה כל האקשן והאדרנלין. מטבחים הם גם המקום שבו משפחות מתכנסות, מארחות, מדברות יוצרות שיח ותקשורת ובעיקר מתרפקות על העבר עם הפנים לעתיד, במטבח מעלים זיכרונות ילדות, תכנונים למה שיהיה. במטבחים יש את השיחות הכי מעניינות.
נחזור לעתיד, המטבחים של 2023 הם אלקטרונים יותר, מחוברים לרשת. וניתן לשלוט במטבח כמעט מכל מקום שתרצו. מגוון הגאדג’טים הוא עצום והם אלו שיכולים להקל עליכם בהכנת ארוחות איכותיות במינימום מאמץ אבל במקסימום איכות.
מטבחי העתיד יהיו משולבים ומתוכננים עם אורח החיים המהיר, והחדשני והמכשירים החשמליים יהיו מסונכרנים עם קצב החיים הזה. בלחיצת כפתור והתקדמות טכנולוגית מסחררת כבר לא תצטרכו להתאמץ יותר מידי. כי הרי למי יהיה זמן.
גם חברות המטבחים הבינו שמדובר בתופעה שלא תחלוף מהר מן העולם, לפחות לא בשנים הקרובות. כך למשל חברת יגל מטבחים דאגה ודואגת בכל פעם להתעדכן בטרנדים, בחידושים ובעיצובים הכי חמים בתחום המטבחים. אבל, היא כמובן לא שוכחת את הפרקטיקה, הטאצ’ האישי והשימוש היומיומי במטבח. אחרי הכל המטבח הוא החדר הבולט ביותר בבית, ואם להיות כנים הוא גם החדר הכי חשוב. המון זיכרונות, מחשבות, מתכונים ועוד נמצאים במטבח, וכשהטכנולוגיה העתידית משולבת בתיאום עם הלב. העיצוב הוא אותנטי וטבעי.

מרחב פתוח לרווחה

אתם וודאי זוכרים את המטבח של פעם, חדר בפני עצמו עם דלת. לא הייתה אינטראקציה של ממש עם שאר העיצוב בבית, בטח שלא הייתה טכנולוגיה מתקדמת. לעומת העתיד, או לפחות מה שקורה כיום בתחום המטבחים.
המטבח הוא קודש הקודשים של הבית, הוא הראשון שמקבל את תשומת הלב והוא הראשון שיזכה להתחדש בכלים, מכשירי חשמל איכותיים, וכמובן בעיצוב שלא משתמע לשני פנים, מגוון ואחר. חלל המטבח הוא הרבה יותר פתוח ורחב, והוא חלק מהסלון או פינת האוכל, אין דלת מקשרת בין המטבח והסלון, כל המרחב הזה הוא אחד. מה שיפה בזה שיש תחושה של נשימה, של אור ושל עוצמה. ברגע שהחלל פתוח לרווחה הרבה יותר נעים לשהות במטבח. דבר נוסף ויתרון משמעותי, שיש לכם קשר עין עם בני הבית. בעיקר שמדובר בילדים קטנים שזקוקים להשגחה ואתם צריכים להכין את ארוחת הצהריים או הערב. כך כאשר המטבח פתוח יש לכם בקרה מלאה על הנעשה בבית.
מגמות עיצוב מטבחים של העתיד הם בעלות אופי אחר, למשל הן נותנות דגש על חלונות גדולים יותר, תקרות גבוהות, אור טבעי וכמה שיותר. תחושה כזו בעצם מכניסה את החוץ פנימה ויוצרת טבע מודרני.
חברת יגל מטבחים מבינה לעומק את מהות העיצוב העתידי, היא חיה ונושמת את עולם המטבחים כבר למעלה מארבעה עשורים ומתעדכנת כל הזמן, בכל עיצוב וטרנד חדשים ומתרגמת אותם בעבודה המעשית, צוות החברה המיומן והמקצועי, מייעץ ומלווה לקוחות רבים לעבר המטבח העתידי שלהם. ומה איתכם? החלטתם שאתם רוצים להתחדש עם מטבח איכותי, מעוצב וטכנולוגי ברמה גבוהה? זה בדיוק הזמן לעשות את זה בצורה מקצועית ועדכנית.

יגל מטבחים

יגל מטבחים

יגל מטבחים הינה חברת בוטיק לעיצוב וייצור מטבחים ועבודות נגרות מיוחדות בהתאמה אישית, בעבור המגזר הפרטי והעסקי כאחד, תוך הבנה, הקשבה והתאמה לצרכי הלקוח השונים ועם מיטב חומרי הגלם. מפעל הייצור שלנו מצויד במיכון המתקדם ביותר ובצוות נגרים מקצועי ומיומן, כל זאת תחת בקרת ייצור קפדנית וללא פשרות, על מנת להעניק ללקוחותינו את הטוב ביותר.

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם