בואו להכיר את קולקציית המטבחים החדשנית שלנו! אנו נגריית מטבחים מנוסה ובעלת עתודות ידע גדולות בבניית מטבחים. ההתמחות כאן היא במטבחי עץ אך ניתן ליישם בנייה גם של מטבחים בהירים המבוססים על חומרים אחרים. בואו להכיר את כל מה שמיוחד בתחום המטבחים בשנה הנוכחית!

מטבחים מודרניים

מטבחים העשויים מעץ או פולימר. ניתן לבססם גם על צבע בתנור. הם משלבים ארונות שטוחים במקום כאלה עם גילופים וידיות עבות. בחלק מהדגמים ניתן למצוא ידיות דקות וחלקם נפתחים באמצעות קפיץ פנימי או מגרעת בתחתית הדלת. האופי של המטבח המודרני, בגדול, הנו שטוח מחד ומבריק מאידך, וזה מה שמעניק לו את הייחודיות שלו על פני מטבחים שאינם מודרניים.

מטבחים כפריים

מטבחים כפריים מבוססים על עץ טבעי. ניתן להוזיל עלויות באמצעות הזמנת מטבח פולימר. בשונה מעץ, הוא חומר גלם שזול יותר לבנות ממנו מטבחים אך בדומה לו הוא ניתן לגילוף ועיגול בדיוק כמוהו. בשונה מכך, פורמייקה אינה ניתנת לביצוע פעולות מסוג זה ולכן היא מתאימה אך ורק כחומר עזר למטבח מודרני. במטבח הכפרי שלנו תוכלו למצוא ארונות עם ידיות מעוצבות ומשטחי עבודה נלווים המתאימים לעיצובם.

מטבחי נאנו

מטבחי נאנו מבוססים על ציפוי נאנו, שהנו אנטיבקטריאלי ולא מותיר כתמים עליו. יתרה מכך\ גם סימני שמן וסימני טביעות אצבע לא נראים עליו ללא צורך בניקיון. המשטח תמיד יישאר כמו חדש, וכאן נמצאת הגדולה שלו. ואולם, היתרון הגדול באמת של מטבחי נאנו הוא שכל זה קורה מבלי החזר אור מבריק ומסנוור. המרקם של המשטחים הנו מט גם כשבחוץ ישנה שמש יוקדת עם אור שנכנס ישירות למטבח. טכנולוגיה זו ניתנת ליישום הן בעיצוב מודרני שטוח והן בעיצוב כפרי עם ידיות בולטות בארונות.

מטבחים מחומרים ללא עץ

ניתן להסדיר כאן מטבחי זכוכית בגימור מודרני, מטבחים מפולימר דמוי עץ, מטבחי פורמייקה מודרניים ומטבחי צבע בתנור (אפוקסי). המטבחים הללו שונים בעצמם ברמות התמחור שלהם, כשצבע בתנור ופולימר נחשבים יקרים יחסית ופורמייקה נחשב דגם מוזל אך איכותי מאד למי שמחפש מטבח מודרני. המגבלה היחידה שלו היא שלא ניתן לגלפו אלא להותירו בצורה ישרה בלבד, בשונה מפולימר.

עיצוב מטבחים בשילוב לבן עם עץ
יגל מטבחים

יגל מטבחים

יגל מטבחים הינה חברת בוטיק לעיצוב וייצור מטבחים ועבודות נגרות מיוחדות בהתאמה אישית, בעבור המגזר הפרטי והעסקי כאחד, תוך הבנה, הקשבה והתאמה לצרכי הלקוח השונים ועם מיטב חומרי הגלם. מפעל הייצור שלנו מצויד במיכון המתקדם ביותר ובצוות נגרים מקצועי ומיומן, כל זאת תחת בקרת ייצור קפדנית וללא פשרות, על מנת להעניק ללקוחותינו את הטוב ביותר.

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם