מה כל כך מיוחד בצבע השחור? למה הרבה אנשים ששים לצבוע את המטבח שלהם בשחור? איך הוא נכנס בסערה לתחום המטבחים. והאם הוא כאן כדי להישאר?
נתחיל מזה, שהצבע השחור מביא עימו עוצמה, מסתוריות, יוקרה. אלו תכונות שמאפיינות אופי וכריזמה. מעצבי מטבחים ראו בצבע השחור פוטנציאל אדיר לעיצוב מיוחד ולא שגרתי, ולקחו את הצבע השחור כפרויקט עיצובי מרתק. הם כנראה ידעו מה הם עושים, משום שהצבע השחור במטבחים הפך לוויראלי, ויש לא מעט אנשים שעיצבו את המטבח שלהם בדיוק בצבע הכהה והעוצמתי הזה.

מראה דרמטי ונועז

אי אפשר להתעלם ממשטח שחור, הוא משדר משהו אחר. משהו שונה בנוף הרגיל, הסטנדרטי במטבח. מטבחים בצבעים כהים מאופיינים במשטחי עבודה מבריקים, כמו כן גם מכשירי חשמל, ארונות המטבח צבועים בצבע השחור. המראה הדרמטי והנועז הוא לא רק ליופי, אלא יש לו אופי. יחד עם זאת מטבח שחור מעניק מראה מסודר וקפדני, וכל מי שנכנס הבייתה ורואה את המטבח לא יכול שלא להתפעל ממנו.
גמישות והתאמה אישית הם חלק אינטגרלי פעיל בעיצוב המטבח השחור, הודות לחומרי הגלם האיכותיים והעמידים. ניתן לשלב את הצבע השחור בכל סגנון מטבח שרק תרצו. כן, גם למטבח כפרי, שבעברו אופיין בצבעים בהירים מאוד, גם הוא יכול להיכנס לקטגוריה של מטבח מודרני משולב.

שחור תמיד יהיה באופנה – גם במטבחים

זו לא קלישאה שהצבע השחור, היה ויהיה תמיד הצבע הבסיסי בכל תחום אפשרי. הוא משתלב עם אלמנט כזה או אחר. הצבע השחור הוא סמל לאלגנטיות, ולכן לא בכדי מעצבי המטבחים בחרו בו כקו מוביל ודומיננטי. היופי והייחודיות בצבע השחור זה שכל אחד יכול לבחור את המידתיות שבו הוא ירצה שיהיה נוכח. כך למשל מטבחים שחורים לא חייבים להיות שחורים באופן טוטלי, תוספת צבע יכולה בהחלט להיות נקודת מפגש משיקה יצירתיות לצורך ספציפי.
אנשים שמעדיפים מטבחים בצבע שחור, רואים בזה סוג של אומץ ותעוזה. אם עד כה רוב המטבחים היו בהירים, בעיקר בצבע לבן ונקי. היום השחור הוא הלבן החדש שנכנס לחדר האוכל הפרטי, דהיינו המטבח.
תשומת הלב הרבה שמקבל המטבח, היא מורגשת מאוד. כלי המטבח, מוצרים טכנולוגיים קולינריים גם הם נכנסים לקטגוריית הצבע השחור. השילוב היוקרתי הזה הופך את המטבח להרבה יותר מסתם חדר להכנת מאכלים ותבשילים, אלא לבמה המרכזית בפריים טיים של ערוץ הבית.

שחור עולה יותר?

צבע הוא צבע, ולכן הוא כשלעצמו לא עולה יותר מאשר יתר הצבעים. אבל, ההבדל המרכזי בין המחירים השונים של מטבחים שחורים הוא בעבודה עצמה, ורמת הגימור שרוצים להגיע אליה. לצורך העניין, צביעה בתנור תייצר צבע שחור מט, לעומת שימוש בחומר פולימר, או מטבח מזכוכית כן יתנו את האפקט המבריק. אך, לא רק העבודה קובעת את המחיר הסופי, אלא גם סגנון העיצוב, גודל המטבח, מספר מגירות וארונות וכדומה. הם פקטור משמעותי שמשפיע על מחירי המטבחים השחורים.
הזמנים המודרניים כבר מזמן הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו. עיצוב חלל המטבח הוא לא ברירת מחדל ולכן ישנה חשיבות רבה בבחירה הנכונה של הצבע הכהה. מגמת המטבחים השחורים כנראה תישאר איתנו לזמן לא מוגבל. אבל, אל תלכו אחרי טרנדים, מה שבאמת חשוב זה ללכת עם התחושות הפנימיות שלכם, ואם החלטתם להכניס צבע שחור למטבח שלכם, עשו זאת בחוכמה וחישבו על הפרקטיות בנושא. וגם אם לאחר זמן מה אתם מתלבטים ורוצים לשנות את הכהה, תמיד אפשר להוסיף תאורה מעניינת או לשלב מוצרי חשמל וגאד’טים למטבח בצבע אחר.

יגל מטבחים

יגל מטבחים

יגל מטבחים הינה חברת בוטיק לעיצוב וייצור מטבחים ועבודות נגרות מיוחדות בהתאמה אישית, בעבור המגזר הפרטי והעסקי כאחד, תוך הבנה, הקשבה והתאמה לצרכי הלקוח השונים ועם מיטב חומרי הגלם. מפעל הייצור שלנו מצויד במיכון המתקדם ביותר ובצוות נגרים מקצועי ומיומן, כל זאת תחת בקרת ייצור קפדנית וללא פשרות, על מנת להעניק ללקוחותינו את הטוב ביותר.

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם