כל משפחה יש לה סגנון חיים ורצונות שונים מזו של השניה, יש משפחות שמעדיפות מטבח יוקרתי וגדול שבו יוכלו להכין את הארוחות המיוחדות להם, לחברים ולאורחים שמבקרים אותם. יש משפחות שיעדיפו מטבח פשוט, כי הם שוהים בו מעט זמן והם לא צריכים יותר מזה, יש משפחות שירצו מטבח בסגנון עתיק, מטבח מודרני , או מטבח בצבעים עזים כאלו שיבליטו את הייחודיות שלו. לכל משפחה יש רצונות וצרכים משלה.
אם בחרתם לעצב את המטבח שלכם בסגנון יוקרתי, כנראה שתחום הקולינריה והיצירתיות מדבר אליכם. איך תעצבו את המטבח? אילו פטנטים יעצימו את העיצוב המיוחד של המטבח שלכם? מה לא כדאי לעשות ועל מה עדיף שתוותרו.

הרצונות האישיים שלכם

הכל מתחיל מרצון, כשאתם מחליטים לעצב מטבח קודם כל תהיו נעולים על הסגנון שתרצו. יש המון דוגמאות של מטבחי יוקרה, מטבחים סטנדרטיים, מטבחים מודרניים, מטבחים כפריים ועוד. כשאתם יודעים איזה סגנון מטבח אתם רוצים, זוהי כבר חצי מהעבודה.
בחרתם לעצב את המטבח שלכם בסגנון יוקרתי? מצוין, עכשיו תראו מה אתם רוצים שיהיה במטבח היוקרתי שלכם. מזווה גדול ומואר עם מגרות זכוכית נשלפות, משטחי עבודה משיש גרניט פורצלן, שני כיורים? או כיור אחד גדול. ברז בצבע זהב, או כסף.
כמה מקומות איחסון תרצו במטבח שלכם? מטבחי יוקרה נועדו להפתיע, מכל זווית או מכל מקום שלא תיסכלו, תראו איך עיצוב ואלמנט ההפתעה שזורים יחד. קחו למשל מגירה רגילה, ברגע שאתם פותחים את המגירה פתאום יוצא ממנה תא אחסון גדול וזמין. מטבחי יוקרה מאפשרים לכם לעוף עם הדמיון, רק אל תשכחו מה הרצונות שלכם במטבח. יש גם מגירות נשלפות עם מגהץ מגבות, השאלה אם זה משהו שהוא נחוץ לכם, האם תשתמשו בו בעתיד.
אל תתבלבלו בין גימיקים לבין פרקטיקה.

המטבח היוקרתי של השכן

ראיתם את המטבח היוקרתי של השכנים שלכם, אהבתם ואתם רוצים בדיוק כזה. יש לכם טעם טוב, רק לפני שאתם מזמינים את אותו מטבח, תראו אם יש לכם מספיק מקום, האם המטבח של השכן מתכתב עם שאר העיצוב בבית שלכם? תיאום ציפיות בין הסלון, המטבח ופינת האוכל הוא חשוב ביותר, בלי התאמה נכונה המטבח אמנם יהיה יוקרתי אבל ממש לא ישתלב עם יתר חדרי הבית.
מטבחי יוקרה לרוב יהיו מטבחים גדולים ומרשימים, בדקו היטב כמה מקום יש לכם בחלל המטבח.

שטחים גדולים להנחת דברים

עוד בשלבי תכנון של מטבחי יוקרה, יש לקחת בחשבון את השטחים הנפוצים ביותר במטבח. קחו למשל את תנור האפייה, האם יש לכם מספיק שטח גדול להניח עליו את התבנית שיצאה זה עתה מהתנור,האם המרחק בין השטח לבין התנור מספיק קרוב? כדי שלא יווצר מצב שתחפשו מקום מפלט רק להניח את התבנית הרותחת.

דבר אחרון וחשוב לא פחות, אל תפלו לטרנדים שלא מתאימים לאופי שלכם. מטבחי יוקרה משדרים אופי ואלגנטיות, אך יחד עם זאת גם אותנטיות. תבחרו את העיצוב שאתם מרגישים בו הכי בבית.

מטבח לבן משפחת ניסים - מטבחי צבע בתנור
נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם