איך אתם מעדיפים את המטבח שלכם? מעוצב, פרקטי, נוח, מאובזר? ובכן אתם לא צריכים להתלבט, כי את כל זאת אפשר לעשות בתכנון נכון ומדויק. איך? ישנם שלושה אלמנטים עיקריים ונחוצים שכדאי שיהיו במטבח שלכם, שלושת אלמנטים אלו יעשו לכם את החיים הרבה יותר קלים במטבח, וגם תהנו ממנו לאורך שנים.

איחסון – החלק הראשון

כדי שהמטבח שלכם יהיה נעים ונוח לעבוד בו, כדאי מאוד לתכנן את המטבח עם רשימות מסודרות המיועדות לאיחסון. מתחילים עם המוצרים הגדולים, אלו שתופסים הכי הרבה שטח ומקום במטבח.
מוצרי חשמל, מיקרוגל, מקרר, תנור וכן הלאה. וכדאי מאוד שתבדקו היטב את המידות של מוצרי החשמל, כדי שאח”כ ובמהלך התכנון יהיה יותר קל לעצב את המטבח לפי מידות המוצרים. כך תמקסמו את השטח במטבח, ואותם מוצרי חשמל ישתלבו בצורה מדויקת יחד עם יתר האלמנטיים.
ממשיכים לרשימה הבאה והיא רשימת של אלו מוצרים אתם מאחסנים כיום במטבח שלכם, למשל מזונות יבשים, כלים, כלי הגשה, סכום, סירים וכלי מטבח הכרחיים המשרתים אתכם ביומיום.
והרשימה האחרונה היא הרשימה של מה אתם מעדיפים שיהיה במטבח, האם תרצו אי באמצע המטבח? שולחן אוכל? משטחי עבודה,ועוד דבר שכדאי לציין ברשימה,זה למי מיועד המטבח? האם אתם זוג, או משפחה עם ילדים קטנים.

בטיחות – החלק השני

עיצוב מטבחים מאפשר לכם להגשים את החלום שלכם, בעזרת תכנון יעיל וביצוע מקצועי, המטבח שלכם יראה ברמה גבוהה. אבל לפני שאתם מתחילים בעיצוב המטבח, כדאי מאוד לשים לב לבטיחות במטבח. זה נכון שמטבח מעוצב עושה חשק יותר לבשל ולאפות ולארח חברים ומשפחה, אבל בנושא הבטיחות אין להקל ראש בעיקר שמדובר בעיצוב מטבחים.
בתכנון המטבח יש להתייחס לחשמל, לגז, אש ומים. אלו אובייקטים חשובים שצריך לקחת אותם בחשבון ולנהוג בהם ביתר זהירות כמובן לפי הכלליים. אלו כללים? אנשי המקצוע כבר ידעו להגיד לכם מה נחוץ ומה חשוב להקפיד עליו. שאר הדברים במטבח כדאי להתייעץ עם מעצב המטבח ולפי שיקול דעת שלו וכמובן שלכם.

מנגנונים – החלק השלישי

 אם יש לכם מספיק מקום במטבח, רצוי למקם את משטחי העבודה מקבילים אחד לשני, ולנסות להימנע מפינות מיותרות. משום שזה יכול לחסום את המקום במטבח. ואם בכל זאת תעדיפו פינות במטבח, מקמו אותם בצורה כזו שתהיה לכם אפשרות תנועה במטבח. עיצוב מטבחים כזה יכול לתת פתרון יצירתי כמו למשל ארונות קרוסלה, ארון שבתוכו יש מדף נשלף עם מנגנון מתאים, והוא מאפשר לכם לשלוף את המדף בצורה קלה ויעילה יותר. דבר נוסף שיכול לשמש אתכם בעיצוב מטבחים, הוא תריס והוא עשוי מעץ, אלומיניום ואפילו זכוכית. מנגנון נוסף שיכול להיות רעיון לעיצוב המטבח שלכם וזה דלתות הזזה, בעזרת דלתות הזזה אתם מעצם “מעלימים” את המטבח וזה נראה כמו ארון לכל דבר, אבל מה שיפה בפתרון הזה שבתוך דלתות ההזזה תוכלו לאחסן דברים הנחוצים במטבח שלכם כמו מזווה.

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם