שלב עיצוב המטבח הגיע וההתרגשות בשיאה. יש לכם המון רעיונות נפלאים ואתם חולמים על מטבח מושלם, כזה שיגשים לכם את כל החלומות הקולינריים שרק חלמתם עליהם. זה נפלא, רק חכו רגע עם הפנטזיות, כי יש כמה דברים שכדאי לשים אליהם לב לפני שחולמים בגדול ומתחילים בעבודת העיצוב.

מה לגבי תקציב? אתם כבר יודעים כמה תוציאו על עיצוב המטבח?

עיצוב מטבחים הוא תחום רחב מאוד, וכדי לצמצם עלויות רצוי מאוד שתיידקו בתקציב שאתם לוקחים. נכון, אין לדעת מראש את הסכום המדויק בעיצוב מטבחים, אבל מומלץ מאוד שתהיה לכם רשימת תקציב מסודרת הכוללת את כל האלמנטים העיצוביים שתרצו במטבח, מפרזול, מוצרים חשמליים, שיש, סגנון מטבח, חומרי גלם וכן הלאה. זוהי עבודת תחקיר לכל דבר, וכדאי לכם לעשות אותה לפני שתתחילו בעבודת העיצוב, הרשימה הזו תחסוך לכם הרבה כאב ראש ותסדר לכם את התקציב שאליו אתם רוצים להגיע. עברתם קצת את התקציב? תבדקו אם אתם יכולים לעמוד בחריגה הזו, ואם לא, תעשו שינויים קלים. אם למשל לקחתם ידיות מעוצבות יקרות יותר, תבדקו אולי יש דגם דומה קצת יותר זול.

כמה אתם באמת מבשלים במטבח?

טרנדיים אופנתיים זה יפה ומושך אבל, כמו בכל דבר אופנתי וחדש גם הם חולפים. הבעייה היא שאתם בסוף נשארים עם הטרנד “הישן” והמציאות השגרתית ונאלצים לתמרן בין היופי לפרקטיקה.
לפני שאתם מחליטים ללכת עם הטרנד החם של עיצוב מטבחים, כדאי שתבדקו היטב מה אתם באמת צריכים. אתם מהאנשים שאוהבים לבשל ולאפות? משטחי עבודה גדולים ורחבים, יעשו לכם את החיים הרבה יותר קלים ויאפשרו לכם להתנייד במטבח באופן הרבה יותר יעיל. כך גם לגבי מוצרי החשמל הגדולים כמו: מיקסר, תנור, בר מים ועוד. מקמו אותם בצורה כזו שתהיה לכם גישה נוחה וקלה יותר להתנהל במטבח.
איך תעדיפו את המטבח שלכם, פתוח לרווחה או סגור? מהו סגנון המטבח המתאים לאופי שלכם ולבני המשפחה? אל תתפסו לטרנדים שהם לא אתם, כי המטבח הוא זה שצריך לשרת את הצרכים שלכם, וברגע שאתם יודעים מה הכי נחוץ אצלכם במטבח, כך תהנו ממנו לאורך זמן.

אל תתפשרו על חומרי גלם איכותיים

עיצוב מטבחים עושים לעיתים רחוקות או פעם בכמה שנים. על מנת שהמטבח יחזיק מעמד לעוד שנים רבות וטובות, אל תתפשרו על חומרי גלם איכותיים. חומר גלם איכותי יאפשר לכם לשמור על איכות המטבח מבחינת ניקיון, ניראות ועיצוב ללא שגיאות. לצורך העניין אם תקחו חומר גלם שאינו איכותי אבל יפה, ובמשך הזמן הוא יאבד מהאפקט שלו והוא יתחיל להתפורר, או שתצטרכו להשתעבד לניקיון המטבח – כל זה לא שווה.
לכן כאשר אתם מתכננים לעצב מטבח, בידקו היטב מהו חומר הגלם האיכותי ביותר במסגרת התקציב שלכם.

עשו שיעורי בית לפני שאתם מחליטים לתכנן ולעצב את המטבח שלכם. עיצוב מטבחים הוא הרבה יותר מתצוגה של מטבחים.

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם