אם אתם מתלבטים ומחפשים איך לעצב את המטבח שלכם, כך שיראה מודרני או יוקרתי, אולי קלאסי, אבל לא מצאתם את חומר הגלם המתאים? אז תדעו שיש לזה פתרון. פורמייקה נאנו היא אחת הטכנולוגיות המובילות בתחום עיצוב המטבחים. פורמייקה נאנו באה להקל על החיים שלכם בעבודות המטבח. אתם וודאי למודי ניסיון ומבינים היטב את המשמעות של איכות חומר גלם. לא פעם מצאתם את עצמכם מקרצפים את שאריות השמן שנשארו על ארון המטבח, אך ללא הצלחה הכתם נשאר שם לעד.

מטבחי פורמייקה נאנו מה כל כך מיוחד?

יש כמה יתרונות בולטים בפורמייקה מסוג זה.
תחזוקה – משטחים, כיורים, חזיתות, מגירות דורשים תחזוקה יומיומית על מנת לשמור על הגיינה וניקיון במטבח. החומרים שקיימים כיום בתחום עיצוב ותכנון מטבחים שונים זה מזה בכמה היבטים, ביכולות הספיגה, עמידות בפני רטיבות, שריטות וכתמים שונים למינהם. פורמייקה נאנו היא מסוג החומרים המאפשרים שמירה ועמידות בפני כל אלו. היא מונעת טביעות אצבע, וקל מאוד לנקות אותה, כמובן אם עושים זאת בצורה נכונה.

צבעים מגוונים – בסוג החומר הזה ניתן לבחור איזה צבע מטבח שרק עולה על דעתכם, האפשרויות הן רבות יותר מאשר חומרים אחרים וזה יתרון נוסף שיכול לזקוף נקודות זכות לטובת מטבחי פורמייקה נאנו.

עמידות בפני בקטריות – המטבח לא נועד לקישוט ובטח לא ליופי, אלא הוא מרכז פעיל על בסיס קבוע ויומיומי בו כל הארוחות, וההכנות לארוחות מתקבצות במקום אחד. זו גם הסיבה שמצטברים לא מעט חיידקים ובקטריות על משטחי העבודה וארונות המטבח. פורמייקה נאנו מנטרלת באופן משמעותי את הצטברות החיידקים בזכות צפיפות החומר שלה עד כדי כך שאין מקום לחיידקים לחדור לתוך הציפוי.

השקעה לטווח ארוך – פורמייקה נאנו היא אחת ההשקעות שכדאי לקחת בחשבון כאשר מעצבים מטבח. בזכות הטכנולוגיה החדשנית ממנה יוצרה הפורמייקה, היא איכותית וחזקה יותר לאורך שנים. לכן, השקעה של פעם אחת יכולה להניב שקט נפשי להמשך. אין בלאי של החומר והמטבח נראה טוב תמיד, ובכל מצב.

איך תדעו אם עשיתם את הבחירה הנכונה?

אין ספק כי לעצב מטבח זו אחת ההחלטות הקשות ביותר בתכנון הבית, אבל אם כבר קיבלתם החלטה ואתם בוחרים במטבחי פורמייקה נאנו, בקשו מחברת המטבחים דוגמא של החומר. קחו אותו הבייתה נסו בעצמכם להתיז שמן, לשרוט את הפורמייקה ולאחר מכן לנגב אותה במטלית. אם לא נשארו סימנים על הפורמייקה תדעו שזו פורמייקה נאנו מקורית, אך אם עדיין נותרו סימנים, כנראה שזה לא נאנו אמיתי.
הרבה אנשים לא מודעים שיש בשוק סוגים שונים של נאנו, ולכן יש חשיבות גדולה בעירנות שלכם ובבחירת הפורמייקה הנכונה. כדאי מאוד לרכוש מאנשים מבינים ומקצועיים, כאלה שידעו לתת לכם את הייעוץ הנכון, כאלו שמבינים היטב בתחום המטבחים בכלל ובנושא נאנו בפרט, ויש להם את הניסיון עם הפורמייקה הספציפית הזו.

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם