מטבחי פוריימיקה נאנו צברו תאוצה לאחרונה, וכיום ניתן לראות אותם כמעט בכל מטבח מודרני. ציפוי פורמייקה זו מצא את דרכו היישר לתוך תחום עיצוב המטבחים, ולא מעט אנשים רוצים את הטכנולוגיה הזו בתוך המטבח הפרטי שלהם. לנאנו יש תכונות מיוחדות שהבולטת בניהם היא היכולת להעלים כתמים ושריטות.
עכשיו תארו לכם איזו תגלית זו למשפחות עם ילדים. אולי גם אתם נמנים עם משפחות אלו ואתם מבינים בדיוק למה הכוונה. כמה פעמים מצאתם שריטות חדשות על המטבח שלכם, וניסיתם בכל המאמצים לטשטש את העקבות, אך לשווא. השריטות נשארו וגם כאב הלב על המטבח היפה שלכם.

הבשורה הטובה היא שיש פורמייקה נאנו שמאפשרת לשמור על המטבח שלכם, נקי וחלק ללא שריטות, סימנים, טביעות ידיים ואצבעות של כל המשפחה.

נאנו מתנהג בהתאם

שמירה על דלתות ומגרות המטבח, היא מטלה לא פשוטה בעיקר כשמדובר בילדים. הם לא הולכים על ביצים במטבח, ולא נזהרים במיוחד. אם ארונות המטבח היו יכולים לדבר ולספר מה קורה במשך היום, זה היה ארוך מאוד. ופה מגיעה התפנית, הטכנולוגיה המוצלחת בעולם המטבחים הגיעה בזמן, והבינה את הצרכים הבסיסיים של כל משפחה בישראל. היא לקחה את תחום הנראות, העיצוב, החזות והניקיון כמה רמות קדימה. ציפוי נאנו הוא בעצם שכבת המגן של המטבח שלכם. החומר עמיד ויכול להחזיק מעמד בטמפרטורה של עד 180 מעלות, אבל זה לא הכל, הוא מצליח לשמור על מראה אחיד ונעים לעין, הוא קל לניקוי וכל מה שאתם צריכים זה מטלית בהישג יד. בלי חומרי ניקוי רעילים ובלי שיעבוד למטבח.
אם אתם מהאנשים שאוהבים לארח ובנוסף יש לכם ילדים בבית והמטבח הוא מקום פעיל ביותר בבית, טכנולוגיית מטבחי נאנו היא שילוב מדויק של כל הצרכים האלו.

איך הטכנולוגיה עובדת בפועל?

חיידקים אוהבים לכלוך ומשטחים לא נקיים, הם מחפשים את המקומות הקטנים האלו שעין אנושית לא יכולה להגיע לשם ואז הם פותחים להם בית גידול לתפארת. בסיס הטכנולוגיה של פורמייקה נאנו מונע היווצרות של המושבה החיידקית ולצערם, הם כעת מחפשות להם משטח או מטבח אחר. צפיפות ציפוי הנאנו היא גבוהה שאפילו לחיידקים אין כניסה. זה לא אומר שמעתה לא תנקו בכלל את משטחי העבודה במטבח, רק תצטרכו להעביר מטלית לחה ואולי מעט סבון והכל נשטף ונקי מחיידקים.

מראה חמים ונעים

מטבחי פורמייקה נאנו מעניקים מראה מט, אחיד ואטום, מה שהופך אותם למטבחים מזמינים וחמים מבחינת העיצוב, שלא כמו מטבחים מבריקים שהמראה שלהם שונה. מטבחים אלו מספקים מענה עיצובי, עכשווי וחם ותחושת המגע שלהם היא נעימה וחלקה. מטבחי פורמייקה נאנו אלו מטבחים פשוטים ברמת הגימור שלהם ובנראות, אבל יש להם את הסגנון הייחודי והאיכותי שמחזיק לאורך זמן.

מטבח יוקרה ומטבחים יוקרתיים
המטבח של מיכל ובועז מטבחי פורמייקה עיצוב מטבחים
נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם