המטבח הוא האיזור הכי מעניין לעצב אותו, יש משהו בעיצוב המטבח שגורם לחלומות להתגשם. היכולת לבחור את הצבע, את האלמנטים, את סגנון העיצוב במטבח, רק מעצימה את התהליך וגורמת ממש להישאב פנימה. אם אתם נמצאים בשלב בו אתם רוצים לעצב את המטבח שלכם ומחפשים כיווני עיצוב חדשים, תדעו שיש טכנולוגיה חדשה שנכנסה לעולם המטבחים והיא נקראת פורמייקה נאנו. מדובר על ציפוי פורמייקה עמיד ואיכותי והעיצוב שלו ברמה גבוהה מאוד.

שחור, לבן ומה שביניהם

בחירת צבעי פורמייקה למטבח אינה ברירת מחדל. כשאתם מחליטים על צבע מטבח מסוים, לא סתם בחרתם בו זה צבע שמדבר אליכם ואתם אוהבים אותו. אם לפני שני עשורים ואפילו יותר בחירת צבעים למטבח הייתה מאוד מינימלית, הרי שהיום בזכות טכנולוגיית פורמייקה נאנו יש הרבה יותר חופש בחירה, ועיצוב המטבח המודרני נראה הרבה יותר עדכני ונעים.
מטבחי פורמייקה נאנו משלבים בתוכם לא רק פרקטיקה, אלא גם צבעוניות שנותנת גיוון ויופי למטבח עצמו ולשאר חדרי הבית.
שחור ולבן אלו הצבעים הסטנדרטים והיפים לא פחות, אך אם אתם רוצים צבעים בהירים יותר או כהים יותר, עם פורמייקה נאנו זה בהחלט אפשרי.

נאנו נשאר כמו שהוא לאורך זמן

אחד היתרונות מיני רבים שיש לנאנו, היא היכולת לשמור על צבעו לטווח ארוך. השנים חולפות מהר, אבל צבע הנאנו נשאר כמו בהתחלה. הוא אינו דוהה ולא מאבד מהיופי שלו, הוא נשאר עדכני וחי בצבע מט. פורמייקות אחרות מסוגים אחרים, לא יאריכו שנים וזו הייחודיות הבולטת של פורמייקה נאנו.
חשוב לציין כי מטבחי פורמייקה נאנו מעט יקרים יותר משאר המטבחים המוצעים בשוק, אבל זה שווה את ההשקעה. הוא מתנקה בקלות, בזכות החלקיקים הקטנים הם אלו שיוצרים חוצץ ולא נותנים ללכלוך לחדור אל תוך הפורמייקה וכל מה שצריך זה להעביר סמרטוט וזהו. בנוסף נאנו עמיד בפני שריטות, לאחר ניגוב קל השריטה לא נראית ונעלמת כאילו לא הייתה שם מלכתחילה.

אם אתם עדיין מתלבטים איך ייראה המטבח העתידי שלכם, ואינכם יודעים איזה חומר לבחור למטבח שלכם, תבדקו את פורמייקה נאנו היא יכולה להיות אופציה טובה מאוד, גם למראה יפה ואחיד, גם נוחה לניקוי וגם עמידה לאורך שנים. ואם יש לכם ילדים בבית, זה בדיוק הפורמייקה שתתאים, היא לא משאירה סימנים, טביעות אצבע, ולא כתמים כאלו ואחרים.

תחום עיצוב המטבחים הוא מאוד רחב, ויש המון דוגמאות ודגמים של מטבחי פורמייקה נאנו, בידקו היטב לפני שאתם רוכשים את המטבח, האם זה נאנו אמיתי או לא. כמו בכל דבר, יש לא מעט חיקויים ואת זה צריך לבחון היטב. לכן, בבחירת מטבח נאנו התייעצו עם מומחים ואנשי מקצוע שיודעים לזהות בוודאות ולהגיד לכם מהו נאנו אמיתי.

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם