עולם המטבחים כבר מזמן שדרג את עצמו לרמה הגבוהה. בכל פעם שאתם חושבים שאין יותר מה לחדש, חברת יגל מטבחים מפתיעה ומייצרת מטבחים איכותיים ומעוצבים.
הסגנון החדש שקיים בתחום המטבחים, זה מטבח סהרה. מדובר על עיצוב שמחבר בין האדמה למודרניות. ומה זה אומר? הצבעים הטבעיים מכניסים אתכם לאווירת מדבר בלב הבית. אם אתם מהאנשים שמחוברים לטבע, ואוהבים את היופי הטבעי במטבח שלכם.
מטבח סהרה זה הפתרון המושלם עבורכם. השילוב בין הטבע ואומנות העיצוב מהווה יצירה איכותית, פרקטית שמתמזגת עם יתר העיצוב בבית.

 כמו שהטבע חזק – כך המטבח של יגל עמיד

בטבע אין הנחות, החזק הוא השורד. אותו דבר במטבחי סהרה של יגל מטבחים. הם לומדים מהטבע את עוצמת החוזק, ומתרגמים אותו למטבחים שלהם. זה מתחיל בבחירת חומרי הגלם האיכותיים והמובחרים, ממשיך בתכנון קפדני בחלוקה פנימית של המטבחים השונים, וכמובן מסתיים בגימורים המפתיעים והמיוחדים.
חוץ מזה שכבר ידוע שהמטבחים האיכותיים שלהם מחזיקים מעמד לאורך שנים, גם האווירה והחוויה היא חלק בלתי נפרד מתכנון וייצור המטבחים. כל מעצבי המטבחים שעובדים בשיתוף פעולה עם החברה רואים קודם כל את החוויה שיעבור הלקוח כאשר הוא נכנס הבייתה, למטבח הפרטי שלו. רק אז הם מתכננים את המטבח שיהפוך את התמונה המדומיינת למציאות של ממש.
כמו שהטבע ניחן בגדלותו עוצמתו והיופי שבו, אותו הדבר בדיוק גם מטבחי יגל. השילוב הטבעי והמיוחד של מטבחי סהרה, מכניסים את החוויה למרחב הפרטי שלכם ויוצרים הרמוניה נפלאה בין, טבע למודרני.

אמא אדמה במטבח שלכם

מטבח זה משפחה. בכל פעם שמישהו מבני המשפחה נכנס למטבח ישר מצטרפים יתר בני הבית. התחושה של הביחד בחדר המטבח יוצרת לכידות ואחדות וזה מה שיפה. כמובן חוץ מהמטעמים שמתבשלים ונאפים במטבח. זה בדיוק המוטו של חברת יגל מטבחים, היא רואה בכל עיצוב שלה את המשפחתיות, היא מרגישה את הבית את היחס החם וזו הייחודיות שיש במטבחים אלו.
לצד המשפחתיות והחמימות יש את האיכות, חברת יגל מטבחים לא מתפשרת בשום צורה על חומרי הגלם של המטבחים שלה. יש לה את המכשור המתקדם, מוצרי הפרזול הם מהחזקים והעמידים ביותר. ורמת הגימור היא ברמה הכי מקצועית שיש.
כל מטבח מבית יגל מטבחים, עובר בקרה מדוקדקת עד הפרט האחרון, ורק לאחר מכן המטבח יוצא לבית הלקוח.

לא צריך לחפש במדבר – מטבחי סהרה המראה הקלאסי

אם אתם מחפשים מטבח איכותי, מודרני וקלאסי כאחד. כזה שישלב גם רוגע ושלווה, אך ייתן טון עיצובי מודרני עכשווי. מטבח סהרה עושה את העבודה כמו שצריך. הוא עמיד לאורך זמן, משתלב היטב עם כל עיצוב שיש לכם בבית, הצבעים הניטרליים שלו מכניסים את הטבע הבייתה, מבלי שתצטרכו לצאת אל הטבע. כל החידושים ומוצרי הפרזול העדכניים יכולים להשתלב בצורה טבעית עם סגנון מטבח שכזה.

בעולם של כל הרבה צבעים ורעש, אתם צריכים את המקום הזה הרגוע, את השקט הפנימי ותחושת המשפחתיות. גם אם אתם לא אוהבים להיות כל יום, כל היום במטבח זה ממש לא משנה. הכניסה למטבח בסגנון סהרה תדליק לכם את הניצוץ ותאפשר לכם לשהות במטבח כמה זמן שתרצו.
המטבח של 2024 זה כבר לא המטבח של שנות ה 80, שהיה סגנון אחד או שניים וזהו. כיום יש מגוון אדיר של עיצובים נהדרים וטבעיים שיכולים לשלב גם עץ, זכוכית, שיש והכל יראה מושלם וטבעי כמקשה אחת.
אלו רק חלק מהיתרונות של בחירת מטבח אצל יגל מטבחים.

שחור הבית של שירן ואיציק - מטבחי צבע בתנור
הבית של שירן ואיציק - מטבחי צבע בתנור שחור
יגל מטבחים

יגל מטבחים

יגל מטבחים הינה חברת בוטיק לעיצוב וייצור מטבחים ועבודות נגרות מיוחדות בהתאמה אישית, בעבור המגזר הפרטי והעסקי כאחד, תוך הבנה, הקשבה והתאמה לצרכי הלקוח השונים ועם מיטב חומרי הגלם. מפעל הייצור שלנו מצויד במיכון המתקדם ביותר ובצוות נגרים מקצועי ומיומן, כל זאת תחת בקרת ייצור קפדנית וללא פשרות, על מנת להעניק ללקוחותינו את הטוב ביותר.

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם