חברת יגל מטבחים מתמחה בעיצוב ותכנון מטבחים ועבודות נגרות מיוחדות בהתאמה אישית לפי דרישת הלקוח למגזר הפרטי והעסקי כאחד. 
בין הפרויקטים שלנו ניתן למצוא נגרות מותאמת אישית לבתים שלמים – החל במטבח ועד לחדרי השינה, האמבטיות, פינות עבודה, עיצוב חדר ארונות ועוד. 
כמו כן מטבחי יגל מתמחה בעיצוב חנויות וחללים משרדיים בהתאמה אישית לפי דרישה. 

 

הבתים של יגל מטבחים

נגרות בהתאמה אישית -פרויקטים פרטיים

הבית של משפחת דביר

לצפיה בפרויקט
לחץ כאן

הבית של שירן ואיציק

לצפיה בפרויקט
לחץ כאן

הבית של משפחת בקשי

לצפיה בפרויקט
לחץ כאן

הבית של משפחת דנון

לצפיה בפרויקט
לחץ כאן

הבית של משפחת כהן

לצפיה בפרויקט
לחץ כאן
משפחת נחום - מטבחי צבע בתנור מבט מהסלון

הבית של משפחת נחום

לצפיה בפרויקט
לחץ כאן

נגרות בהתאמה אישית

מעצבים מחדש את הבית? יגל מטבחים מאפשרת לכם להגשים את החלום עם עבודות נגרות בהתאמה אישית החל מהמטבח ועד לחדר השינה.

יגל מטבחים מזמינה אתכם לעצב מחדש את הבית לפי הרצון שלכם. אנו מעניקים שירותי נגרות מקצועיים הכוללים: תכנון מטבחים, חדרי שינה, חדרי אמבטיה ועוד.

היתרונות של נגרות בהתאמה אישית

עיצוב הבית והמטבח בפרט, אצל חברה המתמחה בנגרות בהתאמה אישית מעניקה ללקוח את היחס הטוב ביותר לצד לויווי צמוד של הנגר. יגל מטבחים מתמחה בהתאמת הנגרות לעיצוב הכללי של הבית ומסייעת ללקוחותיה בעיצוב ותכנון נכון של החלל לרבות תכנון פתרונות אחסון, התאמת פרזולים ועוד.

באמצעות הניסיון והידע המקצועי לצד שימוש בטכנולוגיה המשלבת דיוק, חדשנות, יצירתיות ופונקציונאליות אנו מאפשרים לכם להפוך את החלום למציאות וליהנות מבית מעוצב כמו שתמיד רציתם.

נגרות בהתאמה אישית ביגל מטבחים – כל היתרונות

איכות – אנו ביגל מטבחים בוחרים להשתמש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר אשר עומדים בתו התקן הישראלי. אנו מבצעים בדיקה לכל פריט ומתחייבים לספק לכם מוצרים באיכות הגבוהה ביותר לצד מקצועיות ללא פשרות. 

חדשנות – התאמת השירותים לטרנדים העדכניים תוך שימוש בטכנולוגיות החדישות ביותר על מנת לספק ללקוחות את הפתרון המושלם לעיצוב ותכנון של הבית.

מקצועיות – יגל מטבחים מובילה בענף הנגרות כבר למעלה מ-40 שנים. החברה מתמחה ותכנון ועיצוב מטבחים ועבודות נגרות בהתאמה אישית ברמה הגבוהה ביותר.

שירות – אנו מלווים את לקוחותינו החל משלבי התכנון ועד לסיום הפרויקט. אנו גאים להעניק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר ובהתאמה מלאה לצרכים וברצונות שלהם.

הכל אודות נגרות בהתאמה אישית

נגרות בהתאמה אישית - כל מה שחשוב לדעת

היום הכי פשוט להיכנס לחנות מטבחים ולבחור מטבח סטנדרטי. מה שרואים זה מה שמקבלים, בשביל מה צריך להזמין מטבח בהתאמה אישית? אם לצורך העניין אתם סטודנטים שגרים בבית זמני, אז וודאי שאין צורך עכשיו שתזמינו נגר מקצועי לעצב לכם את המטבח. אבל אם החלטתם לשדרג את המטבח הישן, או שנכנסתם לבית חדש בשעה טובה זאת הזדמנות מצוינת לבחור עיצוב שיתאים בדיוק למה שאתם צריכים. הנה כמה שאלות ותשובות שכדאי שתדעו כשאתם בוחרים לעצב את המטבח ע”י נגר מקצועי.

אין מה לעשות אבל הרושם הראשוני בין מעצב המטבח לבינכם הוא זה שיקבע את המשך התהליך. כשאתם מגיעים אל בעל המקצוע בדקו אם יש חיבור בניכם, אם אתם מדברים באותה שפה ומבינים אחד את השני. המעצב מטעם חברת מטבחים בנגרות מעוצבת אישית צריך להיכנס לראש שלכם ולהבין בדיוק מה אתם מחפשים, ואיזה עיצוב אתם רוצים, גם שאתם לא בדיוק יודעים על עיצוב אתם הולכים, ועדיין הכל קצת מעורפל.

מעצב מקצועי ידע לשאול אתכם את השאלות הנכונות, הוא יבין מי יושב מולו ומה הצרכים שלכם, גם בלי להכיר אתכם מראש. הוא יציג לכם מספר אופציות אפשרויות על סמך התשאול שלו ויסביר במקצועיות מה היתרונות של כל סגנון עיצוב.

מטבחים מעוצבים הם רב תכליתיים, הם לא ייעלמו מהנוף וודאי שלא בטווח הקרוב אם בכלל. ולכן כל שיפוץ מטבח באשר הוא, תמיד יהיה רלוונטי. מטבחים חדשים ומשופצים יעלו את הביקוש לדירה. כתוצאה מכך גם המחיר יכול לטפס ולא רק שתחזירו את ההשקעה על עיצוב המטבח בעזרת נגרות בהתאמה אישית, אלא אתם גם תרוויחו. אז תיקחו זאת בחשבון זה יכול רק לעזור לכם.

רק אתם יודעים מה הכי חשוב לכם במטבח. אתם יכולים לראות את זה כאשר אתם מבקרים בבתים אחרים עם מטבחים שונים, לכל אחד יש את הסגנון שלו ולכל משפחה יש את העיצוב שלה.

מטבחים בעיצוב מותאם אישית אומר שאתם יכולים ליצור חלל בישול המותאם לסגנון, לצרכים ולסגנון החיים שלכם. לדוגמה, אתם יכולים לבחור את המשטחים, מיקום הכיור, מיקום מדיח הכלים וסוג התנור לאורח החיים שלכם. מכיוון שמטבח מותאם אישית מציע יותר מקום אחסון ממטבחים סטנדרטיים, זה ייתן לכם את החופש לשמור על כל הבית מאורגן היטב.

ישנם יתרונות רבים לעיצוב מטבחים בהתאמה אישית, כולל שילוב חלק של עיצוב ויזואלי ויכולות בישול. שני ההיבטים הללו פועלים יחד כדי ליצור חלל שהוא תוצאה של יופי ונוחות. מה שהופך את כל העיצוב לפרקטי ונוח, כזה שיקל עליכם את ההתעסקות במטבח.

כך או כך הבחירה היא בידכם, עשו אותה נכון.