ההבדל המהותי בין מטבח בהתאמה אישית לבין מטבח טיפוסי, כזה שרואים בקטלוג או באולמי התצוגה, נמדד בכמה פרמטרים הבולטים לעין. כיום אנשים מבינים את הערך העומד מאחורי העיצוב האולטימטיבי עבורם, ולא מתפשרים על איכות. רובם מזמינים מטבח בנגרות בהתאמה אישית.

 למה מטבח בהתאמה אישית הפך לשם דבר בעולם עיצוב המטבחים?

מטבח בהתאמה אישית הוא מטבח שמיסודו תוכנן לאופי ולשימוש האפקטיבי של הצרכן. בשונה ממטבח רגיל המוצג באמצעות קטלוג מכירות, מטבח המעוצב ע”י נגר מקצועי ומיומן מותאם בצורה טבעית בבית וזה משתלב יחד עם העיצוב הכללי.  

מקומות האחסון של ציוד ומכשירי המטבח השונים הם הכרחיים במטבח, כמו מעבד מזון, בר מים, מדיח, טוסטר, מצנם וכיוצא בזה. לכן כאשר צרכנים פונים לשירות נגרות בהתאמה אישית, בעל המקצוע חייב לכלול אותם בעיצוב, ולתת להם את המקום המכובד. מצד אחד לשמור על תקינות המכשירים בעזרת אחסון בטוח שישמש אותם לאורך זמן, ומצד שני שיהיה קל להוציא אותם ממקום האחסון המיועד.

גבולות המטבח הם ברורים.

לפני קבלת ההחלטה על בחירת צבעי המטבח המעוצב, השיש העתידי ועוד. חשוב גם לשקול הגדרת סביבת העבודה לבישול בזמן הכנת הארוחות. למטבחים המסורתיים יש אי או אזור עליון שבו מכינים ארוחות. עם זאת, יש המעדיפים ששטח העבודה שלהם יהיה בסמוך לאזור המטבח שלהם, כך שהם יוכלו להכין בחופשיות ארוחות מבלי להיתקל בדלפקים או בארונות שלהם. מטבח מעוצב בהתאמה אישית יכול לתת את החופש הזה והוא מאפשר להקים עמדות עבודה באזורים מרכזיים בחלל. ישנה אפשרות נוספת והיא להתקין משטחי עבודה ניידים, אותם ניתן להעביר בין אזורי עבודה השונים לפי הצורך.

בכלל אזור המטבח הוא אזור בפני עצמו ויש להתייחס אליו כאל יחידה נפרדת. אם אין מספיק מקום לתחום את חדר המטבח בעזרת קיר מפריד, או דלפק. האופציה הקלה יותר היא להציב שולחן אוכל קטן כזה שישתלב עם העיצוב הכללי של הבית.

משפחת נחום מטבחי צבע בתנור

נגרות בהתאמה אישית יכולה לסייע ביעילות האנרגטית של הבית.

מטבחים בנגרות מותאמת אישית היא החלום האידאלי, היא גורמת לבעלי הבית לקום כל בוקר, לנוע אל עבר המטבח ופשוט לחייך כי זה בדיוק מה שהם חלמו עליו.

מטבחים שעוצבו ע”י מעצב או נגר מקצועי הם בעלי אופי ועניין. וזה בזכות הכישורים המיוחדים של איש המקצוע שהכניס חיים לחומרי הגלם, ויצר מהם מראה יפה אחיד ומיוחד. ברגע שהיצירה הזו נפרשת מול העיניים והיא לשביעות רצונם של בני הבית, רמת האנרגיה הטובה רק עולה וזה בא לידי ביטוי לכלל הסביבה.

להשלמת האנרגיה תמיד אפשר להוסיף פריטי נוי במטבח כמו: עציצים קטנים, קערות ומדפים. לא רק שזה מוסיף צבע ויופי, אלא זה גם משפר את ההרגשה באופן מיידי. בזה מטבחים בנגרות מותאמת אישית יכולים לתת מענה.

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם