כשאנחנו שואלים את הלקוחות שלנו איך הם מדמיינים מטבח כפרי, הם תמיד נזכרים בנוסטלגיה בבתים שבהם ביקרו בקיבוצים ובכפרים או לחילופין בחופשה הכפרית שבילו בצרפת, אנגליה או איטליה. הויז’ן בראש הוא של מטבח שנבנה לפני שנים רבות, עשוי מעץ עם צבע מתקלף, לא בדיוק העיצוב המודרני והעמיד שאנחנו שואפים אליו היום.

אנחנו כאן כדי לחבר בין מטבחים כפריים בעיצוב שמזכיר את כל המקומות האלו, קורץ אליהם אבל מבטיח גם איכות, עמידות ותכנון חכם ופונקציונלי.

מטבחים כפריים – לא כמו לפני 50 שנה

אחד הדברים הכי חשובים לדעת על עיצוב מטבחים כפריים כיום הוא שאמנם החזית והלוק מחברים אותנו אל המראה הכפרי אבל הם מתוכננים ונבנים על תשתית של טכנולוגיות חכמות מהשנים האחרונות שמבטיחות לנו יותר עמידות, יותר איכות ושמירה על מראה אסתטי לאורך שנים ארוכות.

אנחנו משתמשים בצביעת תנור איכותית, משלבים עץ באיכות גבוהה עם גימורים וחיפויים ששומרים על המראה ומגנים עליו משריטות וחבלות ומיישמים טכנולוגיות חכמות, ביניהן שימוש בנאנו-חלקיקים ובפולימר. מה שמתקבל בסוף הוא מטבח בעיצוב כפרי עם כל מה שיש לעולם העיצוב המודרני להציע.

צבע לבן משפחת ניסים - מטבחי צבע בתנור

חשיבה פונקציונלית חכמה

המטבחים הכפריים הישנים בנויים בדרך כלל מעץ שנצבע בעבר בצבעי שמן. על המדפים הפנימיים הודבקו לא פעם חיפויים זולים עם דוגמאות פרחים או בגווני עץ שהיו אמורים לשמור על שלמות המדפים וידיות המתכת שנבחרו לארונות היו מחלידים אחרי כמה שנים. בעיקר, אנחנו פוגשים מטבחים קטנים ללא מקום לכל הסירים, המחבתות, מכשירי החשמל והגאדג’טים של היום.

מטבחים כפריים היום מתוכננים בהתאמה לסדר היום המודרני ולהתנהלות שלנו בבית. בעידן שבו אנחנו עובדים שעות מרובות, מנסים לתמרן בין כל המטלות והמשימות ועדיין רוצים לשמור על בית מסודר ומאורגן, יש חשיבות רבה לתכנון חכם שלוקח בחשבון את כל הצרכים והפונקציות הדרושות במטבח ומוצא פתרונות חכמים. תכנון מטבחים כפריים וכל סוג אחר של מטבח כיום כולל התייחסות לאחסון, לסידור המטבח, לשמירה על ניקיון וסדר.

מגוון רחב של דגמים, צבעים ואפשרויות אחסון

מטבחים כפריים הם כבר מזמן לא מטבחי עץ פשוטים, אלא מגיעים במגוון עצום של דוגמאות, טקסטורות, צבעים ואלמנטים עיצוביים. אנחנו תמיד ממליצים על ייעוץ מקדים ותכנון מוקפד של המטבח בהתאמה אישית לצרכי המשפחה והבית.

התכנון המוקדם מאפשר להבין איזה סגנון, גוון ופונקציות של אחסון צריך במטבח, מהי השגרה בתוך המטבח ואיך התכנון משרת אותה. הפתרונות הרבים לאחסון, לסידור המטבח, לעבודה זורמת במטבח, לשמירה על עמידותו – כל אלו משתלבים ביחד לתוכנית עיצובית שמותאמת באופן ספציפי לכל בית.

עיצוב מטבחים כפריים הוא תהליך שמשלב חשיבה עכשווית, פתרונות חכמים והרבה טכנולוגיה. האווירה הכפרית נשמרת ואיתה תחכום מודרני שהופך את השימוש במטבח להרבה יותר נוח וקל.   

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם