השיש הוא חומר גלם המשמש לפרויקטים אדריכליים. לרוב תמצאו אותו בעיצובי מטבח כאלה ואחרים. לשיש תכונות חיוביות רבות, הוא עמיד לאורך זמן, הוא משמש כמשטח עבודה במטבח, או שולחן. יחד עם זאת הוא מאוד רגיש לנזקים סביבתיים בעיקר לחום. למה בחירת שיש למטבח היא קריטית? איך תדעו שבחרתם בשיש הנכון?

אחרי שבחרתם את ארונות המטבח המעוצבים, כעת יש לכם משימה נוספת והיא לבחור את סוג השיש עבור המטבח שלכם. כדי לא ללכת לאיבוד בין שלל דוגמאות השיש שיש בשוק, עדיף לעשות את זה בצורה מסודרת ומקצועית. נגרות בהתאמה אישית תייעל לכם את המשימה וכדאי לשקול את העניין.

מה הכי חשוב לכם בבחירת השיש?

קיימים דגמים וסוגים שונים של אבני שיש. זה יכול להיות שיש עם מרקם חולי, או משטח חלק. מה שחשוב הוא להתאים את השיש לארונות המטבח, כך ששניהם ישתלבו בצורה אחידה וזה לא יראה מטבח חובבני.

לצבע השיש יש משמעות לא מבוטלת וצריך לקחת בחשבון שצבעו יתאים באופן זהה, לשאר העיצוב בבית. גם פה נדרשת עבודת עיצוב מקצועית ונגרות בהתאמה אישית תאפשר לכם להתאים את הצבע הנכון. זכרו, שיש לא מחליפים לעיתים קרובות ואתם תצרכו לחשוב היטב מה הצבע המועדף עליכם שימשיך אתכם לזמן לא מוגבל.

מטבחי צבע בתנור מטבח יוקרה ומטבחים יוקרתיים
הבית של שירן ואיציק צבעים מטבחי צבע בתנור

עם קנטים או בלי קנטים?

קנט לשיש הוא סוף השיש, הוא זה שנותן את הגימור של השיש. גם פה יש המון סוגים של קנטים, יכולים להיות מעוגלים, ישרים, פינתיים ועוד. או שאולי אתם מעדיפים בלי קנטים רק קחו בחשבון שברגע שיש קצת מים על השיש, הם יכולים לזלוג החוצה לרצפה. במטבחים בנגרות מותאמת אישית יש אופציה לבחור, האם השיש יהיה עם קנט או בלי דאגו לעדכן את מעצב השיש לפני כן.

אם בחרתם בקנטים, וודאו שהגובה בין השיש לקנט הוא מתאים. שלא יהיה גבוה או נמוך מידי. יש כמה יתרונות בקנטים, הבולטים בניהם זו היכולת לעצור את המים ולא לתת להם לצאת אל מעבר השיש, והגימור הוא יפה ונקי. כמובן שפה עליכם להפעיל את שיקול הדעת האישי.

כמו בקנטים כך עובי השיש, נגרות בהתאמה אישית תדע להתאים את גובה השיש, לפי מידותיו הקיימות.

מה התקציב שיש ברשותכם?

זה מאוד מפתה לעצב את המטבח באלמנטים הכי חדישים שיצאו, אבל זכרו שיש לכם מסגרת ותקציב מסוים. הרי לא תרצו למצוא את עצמכם באמצע עבודת העיצוב עם חברת מטבחים בנגרות מותאמת אישית, ללא תקציב. לכן בדקו מראש כמה אתם מוכנים להוציא על עיצוב שיש. מומלץ לשים בצד כמה שקלים לכל מקרה שלא יהיה. אם החלטתם על חומרי גלם איכותיים יותר, אל תשכחו שזה מעלה את התקציב אך, מחזיק למשך שנים רבות.

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם