כדי לבשל אוכל איכותי צריך מטבח שיענה על הציפיות האלו. אתם מכירים את זה שאתם מבשלים תבשיל מסוים בסיר או מחבת חדש והטעם שונה וטוב יותר, למרות שבישלתם את אותו תבשיל בסיר הישן שלכם. אותו הדבר במטבח, כשיש משטחי עבודה רחבים המאפשרים לבשל ולאפות בצורה נעימה ומזמינה, האוכל יוצא הרבה יותר טעים.

מטבחים בהתאמה אישית מאפשרים לכם לרוץ עם החלום שלכם עד הסוף ואפילו מעבר. כשיש לכם תמונה מסוימת בראש איזה מטבח אתם רוצים, כל מה שאתם צריכים זה לבחור את המקום בו נגרים מקצועיים יודעים לייצר מטבחים בהתאמה אישית.

מתחשק לכם כבר להתחיל לבשל במטבח המעוצב? רוצים לדעת מה הדברים החשובים בבחירת מטבחים בהתאמה אישית? תמשיכו לקרוא.

בואו נדבר על סטייל במטבח שלכם

בחירת סגנון המטבח הוא לא “עוד נדבך” אלא הוא הבסיס. הוא בעצם מה שיוצר לכם את מסגרת עיצוב המטבח. קיימים מספר סגנונות עיצוב. וכן הם כולם יפים וכולם נהדרים, אבל אתם צריכים לדעת מה הכי נכון לכם, מה משרת אתכם ואת הצרכים שלכם במטבח. מטבחים בהתאמה אישית צברו תאוצה וכיום אתם יכולים לראות שרוב הקונים לא משתפרים במטבח סטנדרטי מקבלן, אלא הם רוצים סטייל וסגנון משלהם.

 המטבח הכפרי – המטבח בסגנון זה יתאפיין בחמימות שלו הוא יכיל צבעים רגועים ועדינים. חומר הגלם המוביל במטבח הזה יהיה מעץ. אך לצד העץ ישולבו גם אלמנטים מברזל. גופי התאורה יהיו עתיקים, כאלה שמשדרים לבאי המטבח חום ואותנטיות. במטבחים כפריים שיש להם מקום גדול יוצב אי באמצע והוא משמש בעיקר לאחסון ומשטח עבודה.

המטבח המודרני – בשונה מהמטבח הכפרי, צבעי המטבח המודרני יהיו חזקים ודומיננטיים יותר. קווי העיצוב של המטבח הזה יהיו נקיים, וחומרי הגלם ישולבו עם זכוכית ונירוסטה. תאורה במטבח מסוג זה תהיה תאורת לדים. פתיחת דלתות ומגירות המטבח הזה תהיה בעזרת נגיעה קלה, או ידיות אינטגרליות.

אבל מה קורה אם רוצים לשלב את שני סגנונות העיצוב? האם זה נשמע הגיוני? ואיך זה יראה? התשובה הקצרה היא בוודאי שאפשר לשלב, והתשובה הארוכה היא זה תלוי מה הצרכים שלכם, מה חשוב לכם שיהיה במטבח האם מזווה גדול יותר? מקומות אחסון נוספים. אולי תאורה אחרת? בשביל זה רצוי מאוד לבצע את ההזמנה במקום המיועד לכך, אנשים מקצועיים שמתמחים במטבחים בהתאמה אישית, הם אלה שישבו ויבנו לפרטי פרטים את המטבח שיתאים למידות שלכם.

מטבחי פורמייקה
מטבחים מודרנים

פונקציונאליות ונוחות

תהיו חכמים ותבחרו במטבחים בהתאמה אישית, יחד עם זאת זכרו מה שבאמת חשוב במטבח שלכם שהוא יהיה נוח לשימוש ופרקטי. גם אם העיצוב מדהים ובחרתם את הכי טוב שיש.

הפעולות היומיומיות כמו לקחת את התבלין מהמגירה הנשלפת לפני שיישרף התבשיל, לדעת שיש מספיק מקום למיקסר החדש, ובסיום הבישול והאפייה להעביר מגבון או סמרטוט על השיש ולראות איך הוא נוצץ מאושר. אלו הדברים שיקבעו אם המטבח שלכם באמת פרקטי.

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם