אם בעבר המטבח הממוצע היה ברובו מקום להכנת אוכל לבני המשפחה או לאורחים, הרי שהיום המטבח הוא הכוכב העולה בבית, הוא זה שנותן את הטון העיצובי לכלל חדרי הבית. תחום הבישול והקולינריה כבר מזמן לא שייך רק לשפים הגדולים או לבעלי מסעדות. התופעה הזו בלטה בעיקר בתקופת הקורונה שכולם היו סגורים ומבודדים בבית, וחיפשו מענה ותעסוקה להעביר את הזמן.

כל משפחה רק חיכתה לרגע הזה להיכנס למטבח ולהכין מנות וארוחות שלא היו רגילות להכין במשך השנה.

מי שנהנה מאוד בתקופה הזו ועד היום, הם אותם אנשים שעיצבו את המטבח שלהם בעזרת נגרות בהתאמה אישית. היכולת לעבור בצורה יעילה ומהירה בין בישול לאפיה רק שיפרה את היכולות הקולינריות במטבח שלהם.

לגלות את המטבח מחדש

אז נכון שתקופת הקורונה די שכחה, וכולם חזרו לשגרה. אבל תופעת השהייה במטבח והכנת מטעמים קולינריים עדיין כאן. גם מעצבי המטבחים הבינו שמטבחים בנגרות אישית היא המפתח לפיתוח מטבחים חדשים עם אלמנטים עיצוביים מתבקשים.

 ככל שהם ידייקו יותר בעיצוב שלהם, ויביאו לידי ביטוי את הפרקטיקה והרעיונות הגאונים, והפשוטים. כך אנשים יתאהבו יותר במטבח שלהם ולא ירצו לצאת ממנו גם לאחר שהגישו את המנות האחרונות.

 עיצוב המטבח גרם לרבים לחפש מתכונים ורק להתחיל לבשל. רק בגלל העובדה שהם יצרו לעצמם מטבח העונה על הצרכים שלהם. כזה שייצרו אותו רק בשבילם.

מטבחים יוקרתיים
מטבח מעוצב הבית של משפחת כהן - מטבחי נאנו מטבחים

מדוע חשוב לתת דגש על ארונות ומשטחי מטבח?

בכדי שהמטבח ייראה איכותי, מעוצב ומיוחד משאר המטבחים מומלץ לעשות זאת בעזרת נגרות בהתאמה אישית. סוג כזה של שירות רק ישדרג את המטבח וייתן לו וערך עליון מבחינת איכות המטבח, וכמובן הסטייל שלו.

במטבחים שאין בהם מספיק ארונות אחסון ומשטחי מטבח, הרצון לעמוד ולבשל בו יורד והרבה אנשים עושים את פעולת הבישול מתוך אילוץ. לכן ישנה חשיבות רבה בפנייה להזמנת מטבחים בהזמנה אישית.

כמו כן משטחי העבודה למטבח הם לא פחות חשובים מהעיצוב הכולל שלו, הם משחקים תפקיד ראשי במטבח. בלי משטחי עבודה אין אפשרות להכין תבשילים, אלא אם כן מכינים אותם בסלון וזה לא בדיוק פרקטי.

ומה לגבי חומרי הגלם מהם עשויים משטחי העבודה טבעי, סינטטי או מתכתי – הבחירה בחומר הגלם המתאים למטבח המיועד יכולה להיות מאוד מבלבלת ומתסכלת, ובדיוק בגלל זה עדיף להיעזר בנגרות בהתאמה אישית.  

אותו הדבר גם לגבי ארונות מטבח, קיים מבחר גדול של ארונות מטבח ולא פעם הבחירה היא מאוד קשה. הרבה אנשים מוצאים עצמם מסתובבים באולמות התצוגה של חברות מטבחים ולא יודעים באיזה ארונות מטבח לבחור. בשביל לחסוך את כל זה מומלץ לקבוע פגישה מסודרת עם חברת מטבחים בנגרות מותאמת אישית ובכך לדייק את הבחירה.

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם