בניית בית היא סיפור אחד, ואילו תכנון מטבחים הוא סיפור שונה לגמרי. כשמגיעים לשלב בניית המטבח – מגלים שכמות העבודה רבה ואופן קבלת ההחלטות אינו מובן מאליו. בדיוק בשביל זה, גיבשנו עבורכם מאמר מידע שימושי שיסייע לכם לצלוח תכנון מטבחים על הצד הטוב ביותר שניתן לבקש. אם אתם באמת חותרים ליישום תכנון מטבחים ברמה גבוהה, לנו יש את כל הכלים לגרום לכך להצליח ובענק!

התחילו לבנות את החלום: כיצד אתם מדמיינים באופן ראשוני את המטבח שלכם?

האם זה צריך להיות מטבח מחולק על ידי מזנון אי למטבח או שהוא יהיה רציף בכל שטחו? כיצד ייפתחו הארונות שלכם? עם דלת פתיחה? עם דלת מסוג אחר? האם אי המטבח שלכם, אם החלטתם לבנותו, יהיה כר פורה לאירוח פתרונות אחסון נוספים, או שהארונות היחידים שיהיו יימצאו ליד הקירות? אלה הן השאלות הראשונות שתצטרכו לשאול את עצמכם בתכננכם את המטבח. המבנה שלו הוא ללא ספק השלב הראשוני והבסיסי ביותר בתכנון.

עצבו את המטבח באופן אישי בהתאם להעדפותיכם החזותיות: כיצד הוא ייראה?

האם אתם רואים את עצמכם עובדים בתוך מטבח עץ בסגנון הכפר והפרובינציה, עם גילופים ופיתוחים על גבי כל ארון ומשטח עבודה? ואולי החזון שלכם בכלל מורכב ממטבח מודרני חלק בעיצוב בהיר? מומלץ לבחור את העיצוב שהכי ישביע את רצונכם. מומלץ לוודא שהמטבח סגור וניתן להסתרה מהחדרים האחרים, שכן אם לא, ואם העיצוב שלהם שונה מזה שבחרתם, מומלץ לחשוב על מודולציה שתקשר בין 2 החדרים ותיצור המשכיות חלקה ומשכנעת כשמתבוננים במרחב. תכנון מטבחים צריך להתמקד במטבח בלבד, אבל בל נשכח שבסופו של דבר הוא חלק מבית מגורים שעיצובו כבר נוּסח.

חברת יגל מטבחים – הבית שלכם לתכנון, רכישה והסדרת מטבחים חדשים

חברת יגל מטבחים הנה נגריית תכנון מטבחים מקצועית אשר מוצריה מעוצבים על ידה ומותקנים בבתי לקוחות. היא גם עוסקת ביבוא מוצרים מחו”ל להשלמת למטבחים מתוכננים. בחברה זו, לקוחות רבים מוצאים בסופו של דבר את חדר השירות המושלם עבורם. אם אתם מכוונים לרכישת מטבח, בין אם הוא יהיה מודרני ובין אם הוא יהיה כפרי, בין אם הוא יהיה בנוי מלוח MDF ובין אם מעץ אמיתי, בחברת יגל מטבחים יוכלו לסייע לכם לבחור את התשתיות הטובות ביותר, שיאוגדו למטבח לשימוש פעיל. החברה מתמחה בליווי פרויקטים למטבחים חדשים בבית, בשיפוץ מטבחים ובבניית מטבחים חדשים בבתים משופצים. למידע נוסף, ניתן לפנות לנציגיה!

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם