בואו להכיר מטבחי עץ יוקרתיים מנגריית מטבחים איכותית! אנו מתמחים בתכנון מטבחים מעץ טבעי על פי דרישות הלקוח. טכניקות הבנייה שלנו שונות בתכלית מאלו של רשתות השיווק, מכיוון שאנו לא מחויבים למבנה המטבח אלא אליכם כלקוחות. לכל לקוח חדר שונה, בצורה שונה ותוואי שונה וזה מצריך ביצוע התאמות במטבח. ברשת שיווק, איש המכירות יבקש מכם לערוך בעצמכם את המדידות ולא יסכים להתפשר על שום שינוי עקב גודלו המוגבל של החדר בבית. כאן, בנגריית מטבחים המטבחים מותאמים על פי החדר שלכם וצרכי השימוש הייחודיים לכם.

מטבח עץ מודרני

זה נשמע סותר, אך לגמרי מציאותי. אנו מעצבים את העץ בהתאמה עבור מטבחים מודרניים במרקם בהיר שיכול להשתלב עם זכוכית ופורמייקה. מטבח העץ המודרני אינו מבוסס רק על גוון בהיר, אלא ניתן לבססו גם עלך שחור פחם. אבל למעט צבע, ישנו גם האלמנט הצורני. מה שמאפיין כל מטבח מודרני הוא העובדה שמדובר על ארונות שטוחים, כאלה שהידיות שלהם מאד קטנות או כלל לא נמצאות. במקומן, הדלת נפתחת באמצעות קפיץ דחיפה או מגרעת מוסתרת בתחתית.

מטבח עץ כפרי

מטבח העץ הכפרי שלנו הוא קלאסיקת מעצבים שכל בעל בית עתיק חולם עליה. אנו משתמשים בעץ טבעי במרקם שתבחרו. העץ יכול להיות מבוקע, עם ביקועים שחורים על גבי המשטח החום, מולבן, או מבוסס על צבעי חום כתום לגווניהם השונים. המטבח ניחם בגילופים אומנותיים על גבי דלתות הארונות והמגירות ויש לו ידיות מעוצבות המשתלבות עם הנוף בחדר זה. ניתן לעצב מטבח כפרי על פי ההתאמה לצרכי העיצוב שלכם. מאד חשוב לבחור את הדגם הרצוי באמצעות הדמיית מחשב על מנת שתוכלו כבר ביום ההחלטה לרכוש מטבח – לדעת שיש לכם אפשרות לדגם שמתאים למה שאתם חושבים שנכון מבחינה עיצובית.

הסדרת מטבחים מעץ – רק בנגריית מומחים

רק נגריית מטבחים פרטית תוכל לספק לכם מטבחי עץ יוקרתיים על הצד הטוב ביותר. הנגרייה מתמחה הן בשיווק מטבחים מודרניים והן בשיווק מטבחים כפריים. היא משתמשת בעצים משובחים המיועדים למטבחים ומבססת את פועלה על עיצובים מקוריים בלבד, כאלו שלא תפסיקו להתגאות בהם ולא תרצו לעזוב אותם.

יגל מטבחים

יגל מטבחים

יגל מטבחים הינה חברת בוטיק לעיצוב וייצור מטבחים ועבודות נגרות מיוחדות בהתאמה אישית, בעבור המגזר הפרטי והעסקי כאחד, תוך הבנה, הקשבה והתאמה לצרכי הלקוח השונים ועם מיטב חומרי הגלם. מפעל הייצור שלנו מצויד במיכון המתקדם ביותר ובצוות נגרים מקצועי ומיומן, כל זאת תחת בקרת ייצור קפדנית וללא פשרות, על מנת להעניק ללקוחותינו את הטוב ביותר.

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם