מטבח עץ אלון מעוצב מי שמתעניין בעיצוב מטבחים מעץ עמידים, חזקים, ונוחים להפליא לשימוש – ודאי מכוון לרכישת מטבחי עץ מלא. לא, הם לא זולים, ולמעשה נחשבים ליוקרתיים שבמטבחי הבוטיק. אבל הם מספקים המון יתרונות שאין במטבחים אחרים. התלות בחומרי ציפוי יורדת ונעשה בה שימוש בעיקר לצרכים עיצוביים. זאת, בעוד במטבח MDF חומר הציפוי הוא גם חומר חיזוק לכל דבר ועניין. בנוסף, מטבחי עץ מלא ניתנים לצביעה חופשית ללא הגבלה, משום שעץ הוא חומר שאינו סופח כתמים אלא משאיר אותם בפרונט בהגדרה. במקרים אלו כן חשוב לצפות עץ עם ציפוי מגן על מנת שבתאונת מטבח, הנוזלים שיישפכו לא ישפיעו על נראותו של הארון במטבח או של משטח העבודה התואם. אז כיצד מומלץ לגשת למלאכת בחירתם של מטבחי יוקרה מעץ מלא?

גבשו את נוסחת העיצוב הבסיסית – מודרנית או כפרית

מטבחי עץ מלא כפריים כל אחד ודאי מכיר: מטבחים בצבע עץ טבעי, לרוב כהה אך לא מחייב, עם ארונות מגולפים בשבלונות בעלות מראה יוקרתי, ומדפים מעוצבים בגילופים אומנותיים. משטח העבודה עשוי להיות אף הוא מעץ מלא, או מאבן טבעית או מקרמיקה חומה שניתנת לשילוב עם עץ מלא. לעתים, במטבחים מסוג זה ניתקל במשטח עבודה שחור, בתור צבע משני לגוון העץ. במטבח מודרני, לעומת זאת, העץ עשוי להיות מגובש בצבעים בהירים והוא יופיע לרוב ללא ידיות בפרונט, או עם ידיות אינטגרליות הפרוסות לרוחב, בגודל קטן שבקושי משפיע על העיצוב. מבני הארון והמדף במטבח המודרני חלקים ודקים וכמותם גם עיצובו של משטח העבודה.

בחרו באופן מדוקדק את הצבעים השונים בכל נישה במטבח

חשוב לגשת לטיפ זה רק לאחר שגיבשתם בראשי פרקים בקודמו את התשתיות במטבח. כעת, הכינו לכם רשימה מסודרת ובדקו האם הן תואמות אחת את השנייה. אל תשכחו שכאשר מתעסקים עם מטבחי עץ מלא, כל מה שעשוי עץ צריך להיות מגובש באותו הגוון ובאותו המרקם הדקורטיבי על מנת לשמור על עקביות של מטבחי עץ מלא.

מטובחי עץ מלא של יגל מטבחים – ליהנות מתשתיות אטרקטיביות ומעיצובים מלוטשים

כשאתם רוכשים מטבחי עץ מלא מטעם חברת יגל מטבחים אתם זוכים למענה מקצועי מן המעלה הראשונה! ראשית כל, אלו מטבחים איכותיים שעשויים ממיטב חומרי העץ. שנית, עיצובם נחשב מרשים ביותר ומתאים לחללי בית רבים בכל נישה עיצובית, מודרנית ככפרית. שלישית, ביגל מטבחים יש מי שידאג לכם באמת גם כאשר תצטרכו לשנות משהו במטבח לפני הרכישה, או להפעיל את תעודת האחריות לאחר שמשהו בלתי צפוי אירע במטבח.

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם