מטבחים מסוג זה באים לידי ביטוי בעיקר בעיצובים כפריים ולעתים גם בעיצובים מודרניים. מטבחי עץ כפריים מבוססים על עץ מלא כחומר גלם בלעדי, ומעליו לעתים ישנם חומרי ציפוי. זאת, בעוד שבמטבח מודרני ממוצע משתמשים בחומרים אחרים כמו לוחות MDF כשהפרונט יכול להיות מצופה בפורניר של עץ, או בחומר אחר כמו פולימר או HPL. במאמר זה נספק מידע על מטבחים כפריים ומודרניים אש יש בהם עצים מלאים, להתרשמות.

מטבחים כפריים הבנויים מעץ מלא

מטבחי עץ מלא אלה מבוססים על ארונות מגולפים וחרוטים, מגירות בעלות מוטיב דומה, ולצידן מדפי עץ מלא דקורטיביים באותו הסגנון. משטח העבודה הכפרי עשוי להיות משטח עץ בעצמו או כזה שעשוי מקרמיקה שמשתלבת היטב עם מוטיב העץ ולעתים גם מאבן אמיתית. היתרון של מטבחים כפריים המבוססים על עץ מלא הוא קודם כל באיכות. זהו החומר החזק ביותר במטבחים והוא צפוי להחזיק מעמד לשנים רבות מאד. אם נוסיף לכך את חומר הציפוי, שעשוי להיות פולימר או זכוכית בדרך כלל, הרי שיש לנו כאן מטבח בעל כושר הברקה גדול ועם כל האטרקציות האפשריות להטמעה: אי למטבח, משטחי עבודה מסוגים שונים, פתרונות אחסון דקורטיביים ועוד.

מטבחים מודרניים הבנויים מעץ מלא

כאשר בונים מטבחי עץ מלא מודרניים, הם ילוטשו באופן חלק וללא פיתוחי גילופים וחריטות למיניהם. העץ המלא משמש בסך הכל כחומר גלם וה- LOOK שיוצרים למטבח במקרה זה הנו מלוטש וחלק, בעל מוטיב מינימליסטי מודרני. בדרך כלל, מטבחי עת מלא אלה יהיו מבוססים על עץ בצבע בהיר ואפילו על צבע שמנת לבנה כהה בחלק מהמקרים. בדרך כלל, מטבחים מודרניים לא מכילים ידיות על הארונות, אך יש כמה דגמים בהם ניתן למצוא ידיות אינטגרליות רוחביות בעלות עיצוב מינימליסטי להטמעה בנוסחאות עיצוב מודרניות.

בחירת המטבח הרצוי בעיניכם

מומלץ לעיין היטב בשתי הפסקאות שלעיל לפני גיבוש בחירת מטבחי עץ מלא. חשוב לדעת מהו הכיוון שברצונכם ללכת כאשר אתם בוחרים מטבחים. בחברת מטבחים תוכלו למצוא את הפתרונות אליו ברמות הגבוהות ביותר. כזו היא, למשל חברת יגל מטבחים. בחברה זו מתמחים בעיצוב מטבחי עץ מלא מכל סגנון, מהעתיק ביותר ועד למטבח בן זמננו. יגל הנה חברה שעובדיה מסורים מאד לתחום המטבחים ובעלי ידע עתיר לכל דייר שזקוק לייעוץ. לכן, כאשר אתם בוחרים מטבחי עץ מלא, הכי מומלץ לעשות זאת ביגל מטבחים!

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם