המטבח הנו חדר שירות שמאד מומלץ להשקיע בתכנונו המקיף. זהו חדר שברוב זמן העבודה הביתי שלכם אתם תימצאו בו. טכניקות העיצוב שלו מרשימות ומוסיפות המון לעיצוב הבית הכולל. כיצד מממשים תכנון מוצלח למטבחים שלכם? פעלו לפי השלבים הבאים והנחילו לעצמכם הצלחות בתחום!

המבנה – תכנון מיפוי התשתיות בתוך המטבח

מבנה המטבח מהווה את התכנון המקיף שלו, ממנו כל הרעיון מתחיל. אתם יכולים לקבוע, במסגרת תכנון מטבחים, כי החדר שלכם יכיל מזנון מוגבה שנקרא “אי למטבח” או שהוא לא יחולק על ידיו, אלא יהיה רציף לכל אורכו ורוחבו. כמו כן, ניתן לקבוע כי הארונות שלכם יהיו ארונות פתיחה או ארונות מסוגים אחרים. כשאתם מנסחים מבנה, מאד חשוב להשאיר מקום למכשירי החשמל הפנימיים במטבח ובכך להבטיח כי במהלך רכישתם לא תצטרכו להזמין שירות נגרים לניסור חלקים ופינוי מקום. לכן, התכנון הכי פרקטי יהיה ללמוד כעת את מידות מכשירי החשמל המוצעים למכירה בארץ ולפיו לגבש את מיפוי התשתיות הקבועות.

העיצוב – השלב העיקרי בתכנון, שקובע את מראה המטבח

למטבח עשוי להיות מראה כפרי המבוסס על צבעי עץ או מודרני המבוסס על צבעים בהירים. קיימות גרסאות תכנון מטבחים המשלבות בין 2 המוטיבים, כמו למשל מטבחי פרובנס חומים-לבנים, ומטבחים מודרניים בהם ידיות הפרזול שחורות או חומות. הנקודה היא שמבלי להתבונן בדוגמאות של עיצובים תתקשו בזיהוי נוסחת העיצוב המתאימה, לדעתכם, למטבח. לכן, ההמלצה שלנו היא להיכנס לאתר תכנון מטבחים של נגרייה מקצועית ולדלות משם דגמים שאתם רואים כמעוצבים ויפים. אם המטבח שלכם פתוח ואינו ניחן בקירות ודלתות נפרדות משאר חדרי הבית, מומלץ לעצבו כשהוא המשכי להם ומתכתב עם עיצובם.

יגל מטבחים – תכנון מטבחים מקיף ומקצועי

חברת יגל מטבחים הנה ספקית מטבחים מהמובילות בישראל. החברה הנה גם נגריית בוטיק וגם יבואנית של מוצרי עץ ו- MDF מן המעלה הראשונה. כמי שהנהיגה מאז ומתמיד את תחום המצוינות במטבחים, היא מקנה ללקוחותיה את התשתיות הטובות ביותר ברמה הפרקטית והמעוצבות ביותר על פי כל פרמטר. אם כעת, תכנון מטבחים הוא המשימה שמעסיקה אתכם, יש מי שידאג לכם לכל התשתיות בזו אחר זו. חברת יגל מטבחים תספק עבורכם עמדות עבודה, איי מטבח וארונות נגרים מובילים. נציגי החברה ייעצו לכם בתכנון המטבחים לעומק, כולל בתחום גיבוש המקומות הפנויים למכשירי החשמל שתרכשו בעתיד. יש לכם על מי לסמוך. פנו למומחים של יגל מטבחים למידע נוסף!

תכנון מטבחים - סליידר
נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם