מטבחים מאד מומלץ ליישם באופן הכי מקצועי שאתם יכולים. החדרים הללו ילוו אתכם לאורך שנים וישמשו ככר פורה לעיצוב הבית כולו. היכולת שלכם לעצב אריחים, מזנונים, שיש, ועצים (או תחליפי עץ) נעשית גדולה במיוחד כשמדובר על המטבח. זהו פשוט חדר שמרבית מוצריו נראים טוב יותר מאשר בשאר חדרי הבית בהגדרה. איך גורמים למטבח שלכם להיראות במיטבו? אם אתם נמצאים בהליך בניית בית אך טרם הסדרתם מטבח, מוטב לקרוא מאמר זה מאשר לתכנן לא נכון ולהצטער אחר כך.

טיפ לתכנון המבנה – הנדבך הבסיסי ביותר בגיבוש המטבח

מבנה המטבח הוא שרטוט מדוקדק של מיפוי התשתיות שלו. אתם קובעים, במהלכו, איפה יעמוד כל ארון, האם יהיה במטבח אי או רציפות ללא מזנון מזדקר, וכיצד הארונות ייפתחו, בדלת פתיחה או בדלת מסוג אחר. כמו כן, אתם יכולים לקבוע באיזה חומר ייצור להשתמש לשם תכנון מטבחים: עץ מלא לכל אורכו ורוחבו, או חומר תחליפי שמכיל כ- 83% פחות ממנו, אשר נקרא MDF. חומר זה מורכב ממעט עץ והרבה חומרים מלאכותיים המתגבשים יחדיו לתערובת עמידה. לידיעה, מטבח MDF חוסך אלפי שקלים בהשוואה לרכישת דגם זהה העשוי מעץ, וניחן באיכות ובעמידות טובות מאד להרבה מאד שנים. יחד עם זאת, ישנם מקרים שמיד ניווכח בהם, שבמסגרתם אין מקום לרכישת מוצרים שאינם מעץ מלא.

טיפ לתכנון צבעי, גווני וצורות התשתיות – האופן בו המטבח שלכם ייראה

בגדול, ישנן 2 נישות עיקריות שעל בסיסן ניתן ליישם תכנון מטבחים. או שאתם בוחרים בעיצוב כפרי על טהרת צבעי העץ, או שאתם בוחרים בעיצוב מודרני בו הרעיון העיקרי הוא תשתיות לבנות לחלוטין או מבוססות על צבע בהיר אחר. לרוב, עיצוב בצבע עץ הולך עם מראה מגולף, שמנוני ורב שכבתי ולכן תכנון מטבחים כפריים יבוסס כמעט תמיד על עץ מלא. יחד עם זאת, ניתן לייצר באופן מלאכותי עלרוד, עיגול וגילוף גם מ- MDF אם בוחרים עבורו ציפוי פולימרי שניתן להצבה עם שינויים אלו. זאת, בשונה מפורמייקה שאינה ניתנת לכיפוף ומתאימה הרבה יותר למודרניזם העיצובי. מתכנני מטבחים מודרניים אכן משתמשים בעיקר בלוחות MDF המצופים HPL (פורמייקה). חשוב לשים לב לעובי התשתיות שאתם רוכשים ולהתאים אותו לגודל החדר ביחס ישר בכדי להימנע מפרספקטיבה לא נכונה, הצפויה ליצור בליטות מיותרות.

יגל מטבחים – מתכננים את המטבחים בסטייל הרצוי

חברת יגל מטבחים תספק עבורכם את כל השירות לתכנן מטבחים מקיף. תכנון מטבחים בחברת יגל מטבחים חולש על הגיית המבנה, גיבוש העיצוב (כפרי, מודרני או משולב) ויישום הבנייה בפועל בהתאם לנתונים שתבחרו. החברה גם מוכרת את מוצרי המטבח, גם מאגדת אותם לכדי מטבח בר שימוש וגם בונה את המטבח בחדר הלקוח.

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם