בכל כמה שנים נולד טרנד חדש בעולם המטבחים. אנחנו ב”יגל מטבחים” מסתערים על הטרנד, לומדים אותו מכל הכיוונים ואוהבים להכניס לקולקציות שלנו רעיונות חדשים והשראות עיצוביות מרעננות. אז מהם הטרנדים החמים בעיצוב מטבחים בשנים האחרונות?

מטבחים מינימליסטיים

בעולם שכולו הסחות דעת ורעשים, המטבח הוא מרחב בטוח שבו אנחנו רוצים לבשל בכיף, להכין את הקפה המיוחל אחרי יום עבודה ארוך או לתכנן את הארוחה הבאה.

מינימליזם במטבח הוא הזדמנות לשקט, הוא מתאפיין בסדר וארגון, מיעוט בפריטי נוי מיותרים וחפצים שממלאים את החלל בתחושת עומס ואחסון חכם שמאחוריו מסתתרים גם המכשירים החשמליים. מינימליזם במטבחים מתבטא גם בבחירה בצבעים רגועים ומונוכרמטיים ומיעוט באלמנטים קישוטיים.

ארונות בצבעים לא שגרתיים

בשנתיים האחרונות מצטרפים לצבעי הלבן, השמנת, האפור גם צבעים ייחודיים שמוסיפים המון אופי למטבח. בין הצבעים הבולטים שהפכו פופולריים בשנים האחרונות – כחול ג’ינס כהה, ירוק בקבוק וירוק מרווה ואפילו ורוד מעושן. ניתן לשלב בין הגוונים הקלאסיים ולתת טאץ’ עם צבעים ייחודיים, כך שהארונות הם בצבע קלאסי והאי כולל ארון או מגרות בגוונים מפתיעים.

הסתרת מכשירי חשמל מאחורי ארונות אחידים

מתוך הצורך לשמור על מראה אחיד ונקי של החלל, מעבירים כיום את המקרר והתנור מאחורי חזית אחידה, שדומה במראה שלה לחזיתות ארונות המטבח. כך נוצר מראה אחיד ונקי של המטבח שמונע גם את הצורך להתפשר על צבעים מסוימים של מכשירי החשמל. הסתרת מכשירי החשמל מתכתבת גם היא עם הטרנד המינימליסטי אבל מתאימה לכל סגנון המטבחים.

טרנד נוסף שקשור למכשירי החשמל במטבח הוא הבחירה במכשירי חשמל שחורים, שמשתלבים במטבחים מודרניים, בעיקר כאלו שנבחר להם הצבע השחור, אחד הצבעים הטרנדים ביותר בשנים האחרונות.

מדפים פתוחים בשילוב ארונות סגורים

לצד אחסון סגור שמאפשר לסדר את כל כלי המטבח, מכשירי החשמל הקטנים ושאר הפרטים במטבח בצורה מסודרת מבלי להציג אותם לעולם, משלבים במטבחים כיום מדפים פתוחים שעליהם מציגים בעיקר פריטי נוי שנבחרו בקפידה, עציצי תבלין או כוסות דקורטיביות.

מדפים יכולים להיות מדפי זכוכית, מתכת או עץ טבעי ועליהם כדאי להציג פריטים שנבחרו בפינצטה. התצוגה המינימליסטית יוצרת מראה אישי אבל לא עמוס של המטבח.

מהירות שליפה

בעידן שבו כולנו רודפים אחרי השעון ויעילות חייבת להיות חלק מהעניין, מהירות שליפה היא אחד הטרנדים הכי מובנים ומוצדקים. הכוונה היא לתכנון חכם שבאמצעותו אפשר לפתוח משטחי עבודה, לקפל שולחן או לשלוף אלמנטים לסידור ואחסון מתוך הארונות והמדפים. זהו אחד הסודות של התכנון החכם והפונקציונלי שמוביל היום את עולם המטבחים.

למרות שאנחנו עוד רגע בשנה חדשה, הטרנדים האלו מעולם המטבחים ילוו אותנו עוד תקופה ארוכה. ואנחנו? אנחנו סקרנים לגלות אלו עוד מגמות וטרנדים יופיעו בחיינו בשנים הקרובות.

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם