“אז איך בוחרים מטבח מודרני?” שואלים אותנו הלקוחות האהובים שלנו. המון אפשרויות, סוגי מטבחים שונים, צבעים וטקסטורות, אפשרויות אחסון וסידור. ברור שזה יציף ויבלבל. אנחנו כאן כדי לסייע עם חמישה טיפים לבחירת מטבחים מודרניים מהמומחים שלנו ב”יגל”.

1. הקדישו זמן להגדיר את הצרכים שלכם:

לכל אדם הנכנס למטבח יש שיטות עבודה אחרות כשהוא מבשל. לכל משפחה יש צרכים ודרישות משלה לגבי המטבח. יש מי שמארח המון, יש מי שחי עם בן זוג או לבד ולא משתמש במטבח יותר מדי, יש מי שאוהב לקנות את כל השוק ולהגיע הביתה אל הסירים, לאלתר ולשחק עם חומרי הגלם. יש מי שזקוק לסדר וניקיון מול העיניים, יש מי שפחות מקפיד על הנושא.

השקיעו מחשבה ורשמו את כל הצרכים שלכם מהמטבח, איך אתם רוצים שהיומיום שלכם בתוכו ייראה, מה הכי חשוב לכם.

2. צרו תכנון מקצועי באמצעות מעצב או איש מקצוע מוסמך

מטבח הוא אחד החללים החשובים בבית. השקיעו בתכנון מקצועי באמצעות איש מקצוע מוסמך, בין אם מדובר במומחי המטבחים שלנו או מעצב הפנים שלקחתם לתכנון הבית.

אל השיחה הראשונית עם אותו איש מקצוע תגיעו עם רשימת הדרישות והצרכים שלכם מהמטבח ויחד תוכלו לתכנן בצורה מדויקת את המטבח שישמש אתכם במשך שנים.

3. קבלו השראה ממקורות שונים

בין אם מדובר בקטלוג המטבחים של יגל, בשיטוט בין בלוגי עיצוב וספרים או בהצצה למטבחים שזכרתם מבתיהם של חברים ובני משפחה ואהבתם במיוחד, קחו את הזמן לקבל השראה ולהבין מה אתם אוהבים ומה פחות. החיפוש אחר השראות שונות יאפשר לכם לדמיין את עצמכם בתוך המטבח וליצור חלל שהוא לגמרי שלכם.

מטבחים שחורים בסגנון מודרני

4. בחרו בפתרונות טכנולוגיים חכמים וחומרי גמר איכותיים

שני הדברים שציינו כאן שלובים זה בזה. אנחנו ב”יגל מטבחים” מציעים מגוון רחב של מטבחים מודרניים שמתוכננים ונבנים באמצעות שיטות מתקדמות ומחומרים איכותיים ועמידים.
בין היתר אנחנו משתמשים בשיטת “נאנו” העושה שימוש בנאנו-חלקיקים לחיפוי המטבח שמכילים גם חומרים אנטי-בקטריאליים. בנוסף, צובעים בתנור ומציעים גם מטבחי פולימר. כל אלו הם פיתוחים טכנולוגיים של השנים האחרונות המבטיחים עמידות לאורך זמן.

5. העדיפו נגרות בהתאמה אישית

בשוק המטבחים קיימים הרבה מאד פתרונות מהירים המעוצבים בצורה סיסטמתית וללא התייחסות להתאמות אישיות.
למרות שניתן למצוא מטבחים המאורגנים בהתאם לדרישות ולצרכים שלכם, עדיין מומלץ לפנות לנגרות בהתאמה אישית, המבטיחה גם דיוק בפרטים הקטנים וגם אפשרות לשינויים והתאמות מדויקות לחלל.
עיצוב, פרקטיות, התאמה אישית ואיכות מובטחת – אלו הדברים שחשובים בבחירת מטבחים מודרניים מכל סוג שהוא. אנחנו ב”יגל מטבחים” מובילים בתכנון ובנייה של מטבחים חכמים, פונקציונליים ומותאמים אישית לכל לקוח ולקוח.

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם