אפשר לדבר בסיסמאות ולהגיד שעיצוב מטבחים מודרניים מתחיל בפתרונות חכמים, אבל מאחורי צמד המילים האלו מסתתר ערך הרבה יותר חשוב, שמתכתב ישירות עם היומיום שלנו במאה ה-21 – פונקציונליות.

לא משנה אם אנחנו בשלנים שמבלים שעות במטבח או משתמשים באפליקציה למשלוחים כמעט מדי יום, בסוף המטבח הוא אחד החללים הכי חשובים ביומיום שלנו. מכוס הקפה של הבוקר דרך ארוחת שבת ועד לאירוח חברים ובני משפחה.

מה הופך מטבחים מודרניים לבאמת חכמים? חשיבה פונקציונלית על היומיום שלנו, לפרטי פרטים.

חוויית המשתמש במטבח – הסוד לעיצוב מטבחים מודרניים

עיצוב מודרני מתחיל מההבנה שהחיים שלנו היום מלאים בסטרס, ריבוי מטלות, משימות ואחריות. אנחנו מגיעים הביתה אחרי יום ארוך, רוצים להכין לעצמנו אוכל בריא וטוב, אנחנו רוצים להנות מכמה רגעים של בית יחד עם הילדים לפני שהיום מסתיים.

בבוקר, כשאנחנו קמים, אנחנו רוצים להגיע בקלות אל כוס הקפה האהובה, להוציא במהירות את הקפסולות, להכין לעצמנו את הקפה המושלם של הבית לפני שאנחנו ממהרים אל היום. בשישי ובשבת אנחנו רוצים לקחת את הזמן באיזי, להכין ארוחות משפחתיות, לארח או פשוט להנות מהטייק אווי מהמסעדה שכל השבוע חלמנו עליה.

עיצוב מטבחים מודרניים לוקח בחשבון את שגרת היומיום של רובנו והופך את ההתנהלות במטבח להרבה יותר פשוטה באמצעות תכנון חכם, שליפה מהירה של כלי מטבח וחפצים, אחסון רב ומאורגן לפי פונקציות ועוד.

יגל מטבחים - מטבחים מודרניים
מטבח בשילוב עץ מודרני

הקפדה על חומרים איכותיים ועמידים – בלי להתפשר על אינסטנט

זוכרים איך נראו המטבחים בבית של סבא וסבתא? ארונות עץ שעם הזמן הלכו וצברו בלאי, צבע סדוק, עץ מתפורר, מדפים מאולתרים ומגרות שאף פעם לא נסגרות עד הסוף. עיצוב מטבחים מודרניים משמעותו בחירה מוקפדת של חומרי גמר למטבח, מהעץ ועד הצבע, מהידיות ועד למנגנוני הפתיחה והסגירה.

אנחנו ב”יגל מטבחים” שמים דגש מיוחד על חומרי הגמר שלנו. אנחנו מעצבים ומתכננים מטבחים העשויים בטכנולוגיית נאנו , מטבחי פולימר, פורמייקה ועוד. אנחנו מקפידים על צביעה בתנור שיוצרת אפקט חזק ועמיד ושומרת על הצבע לאורך שנים.

הבחירה בחומרים אלו היא לא מקרית. בשנים האחרונות, נושא האיכות והעמידות הוא אבן דרך בעיצוב מטבחים מודרניים והטכנולוגיות החכמות שנכנסות לתמונה פורצות דרך ומאפשרות לנו להציע מטבחים איכותיים מאד.

השילוב של טכנולוגיות חכמות, כמו טכנולוגיית הנאנו, משפיע גם על העיצוב – עם קווים נקיים, טקסטורות חלקות ואפשרות לבחירת מגוון רחב של צבעים ודוגמאות.

סדר וארגון זה כאן

הפונקציונליות במטבחים מודרניים באה לידי ביטוי גם בפתרונות השומרים על סדר וארגון במטבח. מטכנולוגיית הנאנו שמשלבת חומרים אנטיבקטריאליים השומרים על ניקיון ועמידות המשטחים ועד לתכנון שלוקח בחשבון את כל הכלים, מכשירי החשמל והאלמנטים השונים שנכנסים למטבח.

באמצעות תכנון חכם, אפשרויות מגוונות לסידור המטבח, חומרי גמר ייחודיים ומתקדמים ושמירה על סדר וארגון אנחנו יוצרים מטבח מודרני, מתפקד וחי לאורך שנים.

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם