דמיינו לעצמכם שאתם עומדים מול החלון במטבח המעוצב שלכם. בחוץ עצי הפירות בדיוק בשלכת והם ממלאים את הנוף הירוק שממולכם בעלים צבעוניים. אתם שולחים יד מהחלון אל העציץ עם הרוזמרין או הטימין וממשיכים לבשל. שקט מסביב, רוגע מוחלט, אתם בכפר. החזון הזה לא חייב להתקיים במציאות כדי שתרגישו את אותו רוגע או שקט נפשי מסביב. מטבחים בעיצוב כפרי שולחים אותנו אל הטבע ואל החיבור המושלם בין שקט בעיניים ואוכל של נשמה.

זוהי אולי הסיבה שגם בעיר, בפרויקטים הכי עכשוויים ומודרניים, בוחרים רבים מאיתנו מטבחים בעיצוב כפרי שמחברים בין האווירה הטבעית והכפרית ובין האופי של העיר.

איך עושים את זה? הנה כמה מאפיינים של מטבחים בעיצוב כפרי.

מטבח כפרי הוא בעצם מודרני במסווה:

אחד הדברים שחשוב לדעת על מטבחים בעיצוב כפרי כיום הוא שהם לא זהים למטבחים של סבתא וסבא בקיבוץ או בכפר. המעצבים החכמים שהכניסו את הטרנד לתודעה, לקחו את המאפיינים של מטבחי כפר.

כך למשל עשו שימוש בעץ טבעי, בגוונים עדינים כמו ירוק ותכלת, בטקסטורות גסות ובאלמנטים עיטוריים שונים וחיברו אותם לפונקציונליות ולייצור עכשווי. כך אנחנו מרוויחים שני דברים: איכות ועמידות לאורך זמן ופרקטיות שמתאימה לחיים שלנו בזמן הזה.

למרות שחזית המטבח היא כפרית, עדיין מטבחים בעיצוב כפרי היום כוללים מגרות עומק עם שליפה קלה וטריקה שקטה, הסוואה של מכשירי החשמל ומראה נקי ומסודר שמאפיין את המטבח כיום.

מטבח כפריים מעוצבים

בשבחי העדינות:

מטבחים כפריים בדרך כלל מעוצבים בעדינות, כלומר שימוש בסקאלת צבעים פסטלית ורגועה. הצבעים הבולטים של הטרנד הם לבן, שמנת, חום בהיר, אפור בהיר, תכלת וירוק מנטה. בניגוד למטבחים מודרניים בהם נראה צבעוניות מונוכרומטית של שחור, אפור ולבן בעיקר, כאן אפשר להכניס צבע בעדינות.

אלמנטים נוספים שמשתלבים בתוך מטבחים בעיצוב כפרי הן ידיות מפורזלות בגוונים של זהב ונחושת. הגוונים החמים האלו מתכתבים עם העיצוב הכפרי, בניגוד לגווני אפור, שחור וכסף שמאפיינים ידיות לארונות המטבח בעיצוב מודרני.

שילוב עץ טבעי ואלמנטים מהטבע:

מבחירה בבוצ’ר בלוק כמשטח עבודה ועד לשילוב מדפים פתוחים בגווני עץ טבעי, זהו אחד המאפיינים הבולטים בטרנד של מטבחים בעיצוב כפרי וטבעי. הסוד הוא לחבר בין הגוונים הבהירים והקרים ובין העץ שמכניס חמימות ותחושת ביתיות המשתלבת בעיצוב הכפרי באופן טבעי.

אלמנטים טבעיים נוספים שמתכתבים עם מטבחים בעיצוב כפרי הם עציצים ירוקים שמכניסים את הטבע פנימה, גופי תאורה בשילוב ראטן או עץ ומעט טקסטיל משובץ או פרחוני.

מטבחים בעיצוב כפרי מספקים הזדמנות להכניס לבית צבעוניות עדינה, תחושת רוגע וחיבור אל הטבע שבחוץ, גם אם אתם מתגוררים בעיר. למרות שמדובר בעיצוב כפרי, יש בו את כל מה שהופך מטבח כיום למודרני, נוח לשימוש ועמיד לאורך שנים ארוכות.

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם