התבוננות במטבח מוכן נראית לנו מורכבת מאד. במטבחי פאר, ניכר כי הושקעה מלאכת מחשבת של ממש. האמת היא שסוגיה זו אינה כה מסובכת לפתרון. צריך לחלק את עיצוב המטבח לשלבים ולפעול על פיהם על מנת שהחדר המתוכנן יהפוך למפואר שבאזורי הבית שלכם. כיצד זה קורה? מהם השלבים שמומלץ ללכת לאורם? עיינו במאמר זה ותלמדו כיצד ליישם בפועל עיצוב מטבחים על הצד הטוב ביותר.

מבנה המטבח – המפתח לדקורציה הפנימית שלו

מבנה המטבח ממפה את האטרקציות והתשתיות שלו בהתאם לרצונכם. הבסיס לכינון עיצוב מטבחים בשלב זה הוא להחליט האם לרכוש אי למטבח או לבחור דגם שאין בו אי. במידה והחלטתם לרכוש מזנון מרכזי למטבח, יש להחליט היכן הוא ימוקם על מנת שהחלוקה תתבצע בפועל. בנוסף, אנו ממליצים לתכנן את הארונות – כיצד יפחתו? בדלת פתיחה? בדלת מסוג אחר? יש לתכנן את הצבת עמדת העבודה העיקרית במטבח לצד עמדת האי שלו ולהקצות מקום לכיור לידה ולתנור כיריים מתחתיה. ניתן להקצות מקום לתנור בלבד ולרכוש בהמשך כיריים אינדוקציה בחנות חשמל.

האופן בו ייראו תשתיות המטבח – כך הוא מומלץ לתכנון

תשתיות המטבח יכולות להיות מעוצבות בטכניקה כפרית או מודרנית. עיצוב מטבחים כפרי מבוסס על ארונות בצבע חום או כתום, בדרך כלל מעץ אמיתי. ניתן לרכוש גרסת MDF מוזלת יותר, עם ציפוי פולימרי או פורמייקה. אפשרות נוספת היא להתבסס על ציפוי אפוקסי (צבע בתנור) עמו ניתן לחולל המון סוגי עיצוב נוספים בטכניקת הצביעה. עיצוב מודרני מבוסס על צבעים בהירים, ונעשה כמעט תמיד על ידי שילוב של MDF בציפוי פורמייקה בהירה. הדבר נכון לגבי הארונות, המגירות, אי המטבח ועמדת העבודה העיקרית.

עיצוב מטבחים מותאם אישית בחברת יגל מטבחים

בחברת יגל מטבחים נמצא הפתרון שלכם לעיצוב מטבחים מוביל. אם אתם עומדים לפני פרויקט עיצוב מטבחים, מומלץ מאד לעבוד עם מומחים מקצוענים בתחום נגריית המטבחים. בחברת יגל תוכלו למצוא בדיוק את האנשים הנכונים. החברה מתבססת על איכות הן במוצרי עץ אמיתיים והן במוצרי MDF ונעזרת בציפויי מטבחים משובחים ומעוצבים במיוחד. עיצוב מטבחים בבית יגל מטבחים הוא חוויה מכוננת לאין שעור. דיירים רבים ששיפצו את ביתם בחרו לבנות מחדש את המטבח ביגל מטבחים, וכך גם רבים מאלה שעברו להתגורר בבית חדש הנמצא בשלבי תכנון הפנים שלו. מעוניינים לתכנן מטבחים שיספקו לכם הנאה והצלחה? פנו למומחים של יגל מטבחים!

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם