המטבח הוא אחד החדרים הכי קריטיים לטיפול בבית חדש. זהו חדר שגם צריך להיראות ייצוגי ומצוין, גם לספק נוחות למשתמשים הפעילים בו, וגם להיות ניחן בתשתיות עמידות ואיכותיות, כמצופה מחדר שירות שהשימוש בו הנו יומיומי. מאמר טיפים זה יסייע לכם לצלוח עיצוב מטבחים על הצד הטוב ביותר ללא עוררין.

בחירת חומר היסוד של המטבח – משם העיצוב מתחיל

חומר היסוד של המטבח הוא החומר ממנו עשויים הארונות ועליו מבוססות עמדות העבודה. בתחום עיצוב מטבחים ניתן לבחור בין עץ מלא לבין MDF. המשמעות של עץ מלא היא שכל ס”מ במטבח מבוסס אך ורק על עץ ללא חומר זר המעורב במשטח, בשונה מ- MDF בו העץ הוא רק אחד מהמרכיבים (ובאחוז זניח) לצד חומרים מרוכבים מלאכותיים שמהווים את חלקו העיקרי. מה זה נותן? זה חוסך אלפי שקלים על משאבי עץ יקרים ובכך מוזיל משמעותית את עלותו של המטבח.

גיבוש חומר הציפוי עבור יסוד המטבח – השלב הקריטי בעיצוב

חומר הציפוי הוא זה שנמצא מעל חומר היסוד ומטרתו היא להעניק הגנה עבורו. בעוד שבמטבחי MDF ניתן לצפות עם פורמייקה, פולימר או צביעה אפוקסית בתנור, במטבחי עץ ניתן לצפות גם עם זכוכית כהמשך ישיר לארונות העשויים ממנה. היתרון בציפוי פורמייקה או פולימר הוא בעיקר תוספת עמידוּת וחוזק ל- MDF. הפורמייקה מספקת ללקוח עיצוב מטבחים מודרני וחלק, ואילו הפולימר ניחן בטוויסט של יותר כיפופים וגילופים בעיצוב כפרי. הזכוכית אינה באמת חומר מחזק לעומת  העץ היציב אבל היא מספקת לו שריון נגד בלאי רטיבות וגם מבריקה אותו מאד וגורמת לו להיראות נוצץ גם כשהאור הפנימי חלש.

יגל מטבחים – עיצוב על פי התאמה אישית עבורכם

בחברת יגל מטבחים מתמחים בפרויקט עיצוב מטבחים על הצד הטוב ביותר. המומחים של יגל מטבחים מספקים עבור לקוחותיהם את כל הנדרש לכינון עיצוב מטבחים מן המעלה הראשונה. תהליך זה נעשה אל מול הלקוח, עד להבאת התוצאה הטובה ביותר לדקורציית מטבחים איכותית. אם אתם מחפשים את הטוב ביותר עבור חדר השירות שלכם, פנו לחברת יגל מטבחים שתספק לכם עיצוב על פי הזמנה. ניתן לתכנן מטבחים מודרניים או כפריים בהתאם לציפיות שלכם. אם אינכם מגיעים עם דרישות, ניתן לקבל ייעוץ מהמומחים של יגל מטבחים אודות המטבח המתאים ביותר עבור ביתכם. לכינון עיצוב מטבחים מן המעלה הראשונה, פנו למומחים של יגל מטבחים!

המטבח של מיכל ובועז מטבחי פורמייקה עיצוב מטבחים
נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם