אחד הנושאים החשובים שתצטרכו להתמודד עמו בביתכם הוא המטבח. רכישת מטבח היא משימה מורכבת, אשר נעשית במקשה אחת. ספק המטבחים יבנה לכם גם ארונות, גם עמדת עבודה וגם אי למטבח, ויהיה אחראי על הכיור ויתר התשתיות, למעט מכשירים. על מנת להשקיע את משאביכם הפיננסיים על הצד הטוב ביותר, תצטרכו לקבל מושגים בסיסיים בעיצוב. מאד חשוב לקרוא מאמר זה, על מנת להימנע ממצב של בחירת פריטים בעלי עיצוב סותר ודבקות במטבח שנראה טוב וניתן להציגו לבני הבית ולאורחים על הצד הטוב ביותר. זו המשמעות המעשית של עיצוב מטבחים.

מיפוי המטבח המעוצב – כך הוא נעשה

המיפוי מגיע עוד לפני שלב עיצוב מטבחים. שואלים בו איפה יוצב כל חפץ ואיפה תמוקם כל תשתית בתוך חלל המטבח? היות וחנות עיצוב מטבחים לא מוכרת לכם מכשירי חשמל, תצטרכו במסגרת התכנון שלכם לשמור מקום לתשתיות כמו מקרר, תנור וכיריים ולבחור את התשתיות הקיימות כך שניתן יהיה להכניס את אותם מכשירים למקומותיהם. בעת תכנון המיקום, עולה הדילמה האם לשלב במטבח אי ואם כן, איפה לשים אותו ומה יהיה בו? אזור ישיבה בלבד? אזור ישיבה כולל משטח הכנת מזון משיש או מעץ עמיד? ארונות מתחת לעמדה העליונה?

בחירת מראה התשתיות – החלק המהותי של העיצוב

כעת, יש לשלב, בתהליך עיצוב מטבחים, את בחירת המראה החיצוני של כל תשתית. זו כבר משימת העיצוב פר אקסלנס ולכן חשוב להבין שישנן 2 טכניקות עיצוב עיקריות, מודרנית ועתיקה. טכניקת עיצוב מודרנית מתבססת על צבעים בהירים, ארונות ומגירות שטוחים ושטוחים בעלי/ות צבעים דומים ללבן (או צבע לבן ממשי), ולרוב הם יגיעו ללא ידיות או עם דגם אינטגרלי קטן בפריסה רוחבית. בעיצוב בטכניקה עתיקה, לעומת זאת, משתמשים בגוונים כהים בעלי נטייה לצבעי עץ, לרוב – בארונות עגולים ועבים ובעמדות עבודה שנראים בהתאם. מוטיב הגילוף והחריטה על העץ מאד מקובל בסוג כזה של עיצוב מטבחים.

יישום רכישת המטבח שנבחר בחברת יגל מטבחים

לאחר גמר תהליך עיצוב מטבחים, אנו ממליצים לפנות אל המומחים של יגל מטבחים. בחברה זו תוכלו לקבל את כל פתרונות העיצוב האפשריים עבור עיצוב מטבחים ולספק לעצמכם חדר שירות מן המעלה הראשונה אשר מבוסס על כלל התשתיות המובילות בענף. בואו ללמוד הכל אודות עיצוב מטבחים יסודי בנגריית מטבחים ולממש עיצוב שאף אורח לא ימהר לשכוח. למידע נוסף, פנו למומחים של חברת יגל מטבחים!

המטבח של מיכל ובועז מטבחי פורמייקה עיצוב מטבחים
נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם