מהם מטבחים צבע בתנור ועבור אלו קהלי יעד הם מתאימים? מה ניתן לומר על מטבחים אלה ומי משתמש בהם בדרך כלל? כיצד מטבחים אלה יכולים לחדד באופן משמעותי את עיצוב הבית שלכם? בואו ללמוד הכל על המטבחים שרבים נוהים אחריהם למימוש תבניות דקורטיביות אותנטיות ומרשימות במיוחד.

מבנה המטבח – ממה הוא עשוי?

ארונות, מגירות ומדפי המטבח עשויים מלוחות MDF. לוחות אלו משולבים בעץ אמיתי ותערובות מלאכותיות אשר יוצרות חלופה לעץ מלא ונמכרות במחיר זול פי כמה ליחידה. מוצר זה נחשב חזק ועמיד אך חשוב לקחת בחשבון ששטיפה שלו אינה יכולה להיעשות עם כל מטלית וכל חומר ניקוי. שכבת הצבע דקה ונדרשים חומרי ניקוי ייעודיים עבורה, עליהם תקבלו הדרכה במהלך הרכישה.

שכבת הצבע של המטבח – כיצד הוא נצבע?

כשמו כן הוא, מתערובת צבע בתנור. חומר זה נקרא אפוקסי ולכן המטבחים הללו אפוקסיים. לצבע הזה מספר רב מאד של יתרונות חזותיים: הוא יוצר מראות מבריקים, הוא יכול להיות מגובש במגוון מרקמים ולא בהכרח בזה החלק, הוא מבטא מוטיבים של גוון כהה מול בהיר באותו הצבע, כשמעוניינים ליצור משטח בעל עיצוב עשיר, ובמטבח ממוצע נהוג להשתמש במספר צבעים על מנת ליצור עיצוב מרהיב עין בגוונים מנוגדים.

מי הוא קהל היעד של המטבח?

קהל היעד של המטבח הוא קהל צרכני שאוהב אומנות ועיצוב רב שכבתי ואינו מסתפק במטבח שבלוני רגיל עם ארונות מלבניים בלבד. אלא שרכישת מטבח כזה בדרך כלל כרוכה בהתחייבות לעץ אמיתי, גילופים וצבעי עץ, הוצאה יקרה מאד כשמדובר במטבח. ביסוס מטבחים צבע בתנור על לוחות MDF וצבע אפוקסי מוזיל את המחיר ומייצר, באמצעות הצבע בלבד, את המראות הקלאסיים הללו בפשטות מרבית.

יגל מטבחים – מטבחים צבע בתנור בהתאמה אישית

בואו לבית יגל מטבחים וגבשו מטבחים צבע בתנור על פי העיצוב המבוקש בעיניכם. ביגל מטבחים ניתן להתאים עבור המטבח שלכם אי למטבח וגם לשלב בו את כל מה שצריך בשביל לגרום לו לשמש לכם כפתרון תשתיתי נוח וראוי: מגוון רחב של ארונות ומגירות, עמדות עבודה מעוצבות וכל מה שתרצו ותבקשו על מנת לחולל עיצוב ופונקציונאליות מרביים. יגל מטבחים יציעו לכם מספר הצעות לכינון ממטבחים צבע בתנור על מנת שתוכלו לבחור בטובה ביותר ולהבטיח מצוינות בתהליך. מטבחים צבע בתנור של יגל מטבחים מספקים חוויה מעולה לכל משתמש!

משפחת דנון מטבחי צבע בתנור
משפחת נחום - מטבחי צבע בתנור מבט צד
נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם