מטבחים צבע בתנור מספקים המון יתרונות ללקוח. כשאתם מתכננים מטבחים ייחודיים אלה אתם למעשה מעבים את העיצוב באופן חסר תקדים. בשל גמישותו הרבה של עיצוב מטבח בסגנון שכזה, אפשרויות הבחירה גדולות מאד ומאפשרות לכל לקוח לבטא את עצמו בחדר השירות מספר אחד בביתו. מהן נוסחאות העיצוב של מטבחים צבע בתנור? בואו להכיר את המיטב בתחום מרתק זה.

מטבחים בצביעה חופשית

מטבחים אלה ניחנים בסטים של צבעים אשר נבחרו באופן מגוון. הצביעה נעשית על ידי חומר צבע בתנור, שנקרא גם חומר אפוקסי. לוח הקושחה של מטבח מסוג זה הוא MDF. חומר זה הנו משולב עץ עם חומרים מלאכותיים ויחדיו הוא יוצר משטח חסכני ביחס לעץ האמיתי ולא נופל ממנו כלל מבחינת עמידוּת. יתרון נוסף שלו הוא היכולת לצבוע אותו בחומר אפוקסי בקלות, ולגבש עליו טקסטורות מדהימות ביופיין, לא בהכרח חלקות, אלא במגוון רחב של מרקמים משובחים. אפשרויות העיצוב של מטבחים צבע בתנור רבות ומגוונות להפליא.

מטבחי צבע בתנור דגם אפור

מטבחים אפורים מדגם צבע בתנור נחשבים נפוצים למדי. ללקוחות – מגוון רחב מאד של אפשרויות לבחירת המרקם, שעשוי להיות חלק, גלי או מחוספס באופן גס וחופשי. מטבחים אלו מתאימים מאד לבית בעל נישה מודרנית אך ניתנים לשילוב בכל סגנון עיצוב אחר בקלות רבה.

מטבחי צבע בתנור דגם צבע עץ

צבע עץ אינו חייב להיות הגוון המקורי של לוח MDF. ניתן להסב MDF לגווני חום אחרים בשביל לדמות עצים שאתם מבקשים לדמות במרחב. מטבח זה יכול להיות מעוצב במגוון סגנונות, עם ארונות חלקים בסגנון מודרני או מגולפים וחרוטים בסגנון כפרי. לאחרונים, נהוג להוסיף ידיות בעוד שלראשונים, המודרניים, לא, על מנת לשמור על תבנית עיצוב מינימליסטית המאפיינת את העכשוויוּת הדקורטיבית.

יגל מטבחים – מטבחי צבע בתנור על פי הזמנה

בחברת יגל מטבחים תוכלו להסדיר מטבחים צבע בתנור בקלות על ידי מומחים. בואו להכיר את מטבחי צבע בתנור האטרקטיביים ביותר של נגריית בוטיק ולבחור את מה שהכי יתאים עבור ביתכם. הבחירה מומלצת לביצוע באמצעות הדמיית מחשב של יגל מטבחים ובליווי מעצב פנים אשר ישים את האצבע איפה שצריך על מנת לגבש עבורכם את המטבח המושלם. בואו ללמוד הכל אודות מטבחים צבע בתנור מבית יגל מטבחים ולגבש את חדר השירות שלא תרצו לצאת ממנו ותיהנו מכל שהייה בתוכו!

משפחת נחום - מטבחי צבע בתנור מבט צד
יעל וסיוון מטבחי צבע בתנור
נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם