אם אתם מחפשים חוויית עיצוב ייחודית, אין ספק שמטבחי צבע בתנור הם המתאימים ביותר עבורכם. מהם מטבחים אלה ומה ייחודי בהם? צבע בתנור הוא למעשה לוח MDF, תערובת של עץ עם חומרים מלאכותיים. בחלקה הקדמי היא נצבעת בתערובת צבע אפוקסית, היא צבע בתנור. היתרון בחומר זה הוא שלא מדובר רק בצבע, אלא בכלי משנה מציאות גם מבחינת המרקם. ניתן לעצב את המטבח במגוון רחב מאד של דרכים ובמכלול של צבעים, חלקם לקוחים מעולם המושגים המודרני הלבן אפור וחלקם מעולם המושגים באותנטי המבוסס על גוונים חומים וכתומים.

תכנון ראשוני של מבנה המטבח

הכל מתחיל ונגמר במבנה המטבח. לכל בית מגורים מתאים מטבח מסוג אחר. לחלקנו מתאים מטבח עם אי במרכזו וחלקנו מעוניינים בחדר שירות המבוסס מקשה אחת ללא מזנון מרכזי. בחלק מהמקרים, תהיה העדפה לעצב ארונות חלקים ללא ידיות ובחלק אחר הנהייה תהיה אחר התקני פתיחה עם ידיות מעוצבות. מומלץ מאד לבסס בעצמכם את מבנה המטבח הרצוי ולגשת לרכישה כשאתם יודעים, בראשי פרקים, מהן הציפיות שלכם.

עיצוב המטבח בסגנון ובגוון

הצעד הבא בגיבוש מטבחים צבע בתנור הוא בחירת העיצוב. הוא עשוי להיות מודרני מינימליסטי עם ארונות דקים וחלקים, או בעיצוב אותנטי וכפרי עם ארונות מעובים היטב בצורות חרוטות ומגולפות. מומלץ לבחור מטבחים צבע בתנור בהתאם לעיצוב הנחוץ בעיניכם אך חשוב ללוות את הפרויקט עם מעצב פנים שיידע לשים את האצבע היכן שצריך ולסייע לכם לבחור את המטבח אשר צפוי להיראות מרהיב ביותר בחדרכם. גם את הגוונים של המטבח מומלץ לבחור בהתאם לעצותיו ובכפוף לנטיות ליבכם.

בחירה מעשית של מטבחים צבע בתנור

מטבחים צבע בתנור מומלץ להסדיר בנגריית מטבחים. האחרונה מספקת לכם את השירותים הטובים ביותר ואת מיטב מוצרי המטבח, לרבות תשתיות קבע. כשאתם לקוחות של נגריית מטבחים מקצועית אתם מבטיחים את המיטב בתחום המטבחים גם מבחינת עיצוב וגם מבחינת תשתיות. רמה כזו לא תוכלו למצוא ברשתות שיווק גדולות, בהן המטבחים רק מהווים מחלקה קטנה מני רבות.

יגל מטבחים – המומחים שלכם למטבחי צבע בתנור

אם אתם מחפשים מטבחים צבע בתנור, הפתרון שלכם נמצא בחברת יגל מטבחים! בואו לפגוש את מיטב המטבחים ולבחור את חדרי השירות המעוצבים והפרקטיים ביותר עבור בתיכם! מבחר עצום של מטבחים בגוונים, טקסטורות, מרקמים ועיצובים שונים מחכה לכם באולמות התצוגה של יגל! באמצעות עיון בהדמיית המחשב ניתן לתכנן את המטבח מהבית ולממש את חזונכם אצל הטובים ביותר!

משפחת נחום - מטבחי צבע בתנור מבט צד
יעל וסיוון מטבחי צבע בתנור
נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם