מי שמחפש להתקין בחדרו מטבח פרובאנס ציורי בעל חזות עתיקה ומראה מושלם, יבחר בוודאי בדגם פרובנס. מטבחי פרובנס הם מטבחים שמאד מומלץ לכם להשתמש בהם על מנת לעצב בית בסגנון עתיק. מטבחים אלו מבוססים על טכניקות עיצוב מרובות שחשוב להעלות כאן על מנת לסייע לכם להחליט אם הם מתאימים עבורכם.

ארונות מטבחי פרובנס

ארונות אלה הנם ארונות השייכים לנישת העיצוב העתיקה אבל לא הקלאסית. הם מבוססים על דלתות לבנות כהות, Off-white. טכניקת עיצוב זו הולכת בדרך כלל גם עם פלטות זכוכית אשר בעזרתן ניתן להבחין מבחוץ מה יש לכם בתוך התאים. לחילופין, בחירת דגם התזת חול מסתירה זאת באופן מובהק. לארונות אלה ידיות אינטגרליות באותו הצבע, לבן שמנת. מומלץ להוסיף להן גם שכבה היקפית של ברונזה או כתום או חום בהיר הן בידיות והן בגוף הארון.

משטחי עבודה של מטבחי פרובנס

משטחי העבודה מתהווים ביחס ישר לארונות. חשוב לבחור באותו גוון אופווייט בדיוק על מנת שייצא לכם עיצוב אטרקטיבי ביותר. מטבחי עבודה, בדומה מאד לארונות ולמגירות, עטופים גם בחומר חום או כתום ארוך המחדד את העיצוב. מומלץ לבחור במסגרת דומה לזו שתכננתם על ידיות הארון והמגירות על ממת ליצור עיצוב המשכי ועל כן, מרשים במיוחד.

איי מטבחי פרובנס

איים של מטבחי פרובנס הם תמונת ראי של המטבחים כולם. גם הם מבוססים על עמדת עבודה Off-white וגם על מגוון עיצובים הנדרשים לביסוס יסודי של עיצוב זה: ארונות שמנת, מגירות שמנת, משטח עבודה דומה לזה של משטח העבודה המרכזי במטבח, ועוד. איי מטבחי פרובנס הם המשכים ישירים של האטרקציות העיקריות שבחדר זה, ולכן חשוב לסנכרן בין השניים ולדאוג לבחירה דומה בין האיים לתשתיות הקבועות.

יגל מטבחים – מטבחי פרובנס מותאמים אישית

יגל מטבחים הנה נגריית מטבחי פרובנס אשר מספקת לכם מטבחים מן המעלה הראשונה גם בעיצוב וגם בתפעול. בואו להבטיח את עתידו של המטבח שלכם עם מטבחי פרובנס מבית יגל מטבחים! מטבחי פרובנס אלו מעוצבים לאין שעור, מבוססים כולם על ארונות אופווייט ומשטחי עבודה בגוון זה וניחנים גם בצבע שלישי כהה, למשל חום – המשמש בקצוות התשתיות. יגל מטבחים תוכל למצוא עבורכם את המטבח המתאים לתפעול שלכם. המטבח ייראה מעוצב ויאפשר לכם התנהלות קלה ופשוטה בשגרת הכנת המזון. 

למידע נוסף ניתן לפנות למומחים של יגל מטבחים ולהבטיח מטבח פרובנס איכותי, כולל התקנה ואחריות.

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם