אם אתם חובבי עיצוב קלאסי – המושג מטבחי פרובנס ודאי נשמע לכם מוכר. זו דוגמה למטבח קלאסי מפותח מאד מבחינה עיצובית. במאמר שלפניכם – נספק את המידע כיצד לגבש אותו, באמצעות מקבץ טיפים תכנוניים שימושיים מאד. מי שיעיין במאמר זה יזכה לדעת כיצד לבסס בביתו מטבח פרובנס מן המעלה הראשונה.

טיפ לגבי עיצוב הארונות במטבח פרובנס

עיצוב הארונות במטבח פרובנס נעשה בצבע שמנת. במרכזו של כל ארון ניצבת פלטת זכוכית אותה ניתן לעצב במגוון רחב של דרכים: שקופה רגילה, התזת חול, חלוקה לחלק מול התזת חול ועוד. ארון של מטבחי פרובנס נחשב לבעל מראה פשוט וסטנדרטי בעולם העיצובים הקלאסיים, אך ריבוי ארונות כאלה יוצר מראה מרשים ומבריק במיוחד.

טיפ לגבי בחירת ידיות הארונות

ידיות הארונות צריכות להיות אינטגרליות לצבע העיקרי, שמנת. כאשר הידיות ממשיכות את קו הגוון של הארון – יש כאן אמירה ברורה לגבי עיצוב המרחב. הגוון ה- Off-white של הארונות והידיות מרמז כי גוון לבן זה אינו מודרני אלא שייך לאסכולת עיצוב שהייתה מקובלת בעבר.

טיפ לגבי עיטור הארונות והידיות

אנו ממליצים לבחור עיטור שמקיף את פלטת הארון ואת הידיות. העיטור המושלם ביותר עבור מטבחי פרובנס הוא בצורת סרט דק בצבע חום. הוא משתלב מצוין עם מראה הצבע השמנת ויוצר עמו עיצוב משולב שנקרא פרובנס. אם הסדרתם ארונות אופווייט, רכשו צבע מעטפת חום לחידוד העיצוב והפיכתו לאחד המרשימים בתחום המטבחים.

גיבוש כלל המרכיבים למטבח פרובנס

על מנת שהמהלך יצליח, מומלץ לבחון את טיבם של מרכיבי מטבחי פרובנס האחד ביחס לשני. זה יאפשר לכם לאשש שבחרתם רכיבים נכונים ולא באופן שרירותי שאינו מתאים עיצובית. חשוב שבשלב זה יהיה לצידכם מעצב פנים שיוכל להעיר את הערותיו ולרשום את רשמיו ובהתאם לכך – תזכו גם אתם לחדד את עיצוב המטבח שלכם

מטבח פרובנס מטעם יגל מטבחים – בחירה מצוינת

בחברת יגל מטבחים יתכננו עבורכם מטבחי פרובנס מן המעלה הראשונה. מטבחי פרובנס הם מטבחים שמאד מומלץ שיהיו בבית שלכם, במיוחד אם הוא מגובש כבר בעיצוב עתיק או כפרי. בדרך זו, המטבח ייראה הולם מבחוץ ומרשים מאד מבפנים בשל היותו דגם פרובנס. מעוניינים להצליח בעיצוב המטבח שלכם? רכישת מטבחי פרובנס מבית יגל מטבחים תאפשר לכם לעשות זאת בקלות. מומלץ להשוות כל מטבח פרובנס לנעשה בחדר המיועד בפאן הדקורטיבי על מנת להבטיח רכישה שתתאים למה שאתם מחפשים.

 

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם