מטבחי פרובנס הם מטבחים ציוריים המשלבים בין 3 אלמנטים, לבן-שמנת, פרזול חום בהיר ופלטות זכוכית. מטבחים אלה פופולאריים מאד בקרב מבקשי-העיצוב העתיק, אשר מעוניינים לקחת אותו לשיא וליצור תבנית מטבח מרשימה שלא ניתן לעבור עליה לסדר היום. הכירו את המטבחים שלא תרצו לפספס, כחובבי אומנות ותשתיות בית מעוצבות.

על המטבח הציורי ותכונותיו

מטבחי פרובנס מבוססים על נישה מבריקה ותוססת. בסיס העיצוב שלהם הוא גוון השמנת, Off-white, כלומר לבן שאינו בהיר. לכל ארון או מגירה ישנה ידית במטבח כזה. מדובר על ידית אינטגרלית בצבע של הארון או המגירה. מסביב לכל ארון או מגירה ישנה מסגרת חומה בהירה, וגם מסביב לכל ידית ישנה מסגרת דומה. פלטות הארונות עשויות מזכוכית, מה שמאפשר לראות מה שמתם בתוכם. יחד עם זאת, ניתן לבחור עיבודי זכוכית שיסתירו תכולה זו, למשך זכוכית התזת חול או דגם שכולו מחוספס ולא מאפשר השתקפות מבפנים.

המלצות תכנוניות עבור מטבחי פרובנס

אנו ממליצים לגבש עבור כל מטבח פרובנס אי למטבח, גם אם הוא נחשב קטן בבית שלכם. אי למטבח מאפשר לכם עוד עמדות עבודה, עוד מקומות ישיבה ועוד מקום להטמעת פתרונות אחסון. מטבחי פרובנס רבים מכילים גם אי למטבח והדייר נהנה מכל היתרונות שלו. בנוסף לאי למטבח, המלצה נוספת ופרקטית מאד עבור המטבח שלכם תהיה לגבש את העיצוב שלו ביחס לחדרים אחרים. גם אם החלטתם שאתם מעצבים חדר עם פרובנס, מומלץ לבדוק את טיב הקשר של המטבח עם יתר החדרים הסמוכים ולמצוא נוסחה מקשרת.

יתרונות מרכזיים – מטבחי פרובנס

מטבחי פרובנס מאפשרים ניקיון יסודי מבלי שתיפגענה תשתיות, תכונה נדירה בקרב תשתיות בית שרובן רגישות לחומרי ניקיון. מסוימים. בנוסף, מטבח פרובנס משרה מראה של העבר, עם עיצובים קלאסיים, מה שמספק רוגע בל יתואר לכל מי שנמצא בקרבתו או בתוכו.

יגל מטבחים – מטבחי פרובנס מעוצבים

מטבחי פרובנס רוכשים בבית יגל מטבחים ונהנים מכל היתרונות! מדובר על נגריית מטבחים אותנטית המייצרת ומייבאת את המטבחים שלה בעצמה. הבנייה של כל נדבך במטבח תהיה מקורית ובהתאם לציפיות שלכם. אם אתם מעוניינים להגשים את חדר השירות הביתי שלכם על הצד הטוב ביותר, דאגו להסדרת התקנת מטבחי פרובנס מטעם יגל מטבחים. מובטח עיצוב שיתאים במיוחד למה שאתם מחפשים, עם תבניות דקורטיביות עתיקות: ידיות פרזול חומות-שמנת, ארונות שמנת וציפוי זכוכית שקוף.

 

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם