מהם מטבחי פורמייקה בעידן המודרני? על אלו טכניקות הם מבוססים? מהם חומרי הייצור המרכיבים אותם ובמה הם מצופים? מהי המשמעות של מרכיבים אלו עבור הדייר? בואו ללמוד הכל על מטבחי פורמייקה ולבדוק את עצמכם האם הם מתאימים לכם.

טכניקת הבנייה של מטבחי פורמייקה

מטבחי פורמייקה מבוססים על בניית לוחות MDF. MDF הוא שילוב של מעט עץ טבעי עם לא מעט חומרי גלם מלאכותיים, המהווים יחדיו תערובת בנייה אלטרנטיבית לעץ. היתרון של חומר גלם זה מתבטא בדקותו ובקלילות שלו מבחינת משקל, מה שלא ניתן לומר על העץ המלא. יחד עם זאת, החומר לא ניתן לגילוף וחריטה אך בהחלט לצביעה אומנותית. במסגרתה, תוכלו למצוא בקלות את דרך הישר לפילוס הדקורציה בבית העסק שלכם.

מגוון אפשרויות צביעה

מטבחי פורמייקה ניחנים באסופה מרשימה של צבעים ומרקמים בהם ניתן לנסח כל צבע. הם מחליפים חריטות עץ אמיתיות, ועל גבי קיר חלק תוכלו לראות שיפורים משמעותיים בענף העיצוב. בניגוד לעבר, עת היה ניתן להזמין מטבחי פורמייקה רק בגוונים הטבעיים של החומר, לבן או אפור, כיום ניתן לצבוע את הלוחות באיזה גוון שרוצים ולבסס מרקמים מרשימים ביופיים.

ניקיון והתנהלות יומיומית

בשונה ממטבחים צבע בתנור, מטבחי פורמייקה ניתנים לצביעה במגוון דרכים. חברת מטבחי פורמייקה תציג לכם קשת רחבה של צבעים ומרקמים מהם ניתן לבחור לעבות את עמדות העבודה ופתרונות האחסון של המטבח. לא חשוב במה תבחרו, תוכלו להיווכח כי רמת הניקיון של המוצר תמיד נשמרת, גם כשמעשנים בקרבתו. ניקיון והתנהלות יומיומית אינה גזירה בסוג כזה של מטבח, אלא פעולה שמתבצעת בקלות בשל רף העמידות הגבוה. לכן, מי שרוכש מטבחי פורמייקה נהנה מכל היתרונות, החל מעיצוב, כלה בהתנהלות ועד ניקיון מוחלט.

יגל מטבחים – מטבחי פורמייקה מפנקים מבית טוב

מטבחי פורמייקה של יגל מטבחים מאפשרים לכם ליהנות ממגוון תמורות הן בענף העיצוב והן מבחינה פרקטית. אלו מטבחים חלקים בעלי מראה מודרני ומרהיב עין בזכות חומר הציפוי המלוטש HPL. בנוסף,  מטבחי פורמייקה מאפשרים צביעה בכל גוון ומרקם שתבחרו, סף עמידות גבוה במהלך הניקיון ועל כן זהו מטבח מאד פרקטי וגם מאד מעוצב. שילוב זה נחשב נדיר בכל קנה מידה, ולכן מאד מומלץ לרכוש אותו. ביגל מטבחים יסייעו לכם לגבש מטבחי פורמייקה מעוצבים המגובים בכל התשתיות שתבקשו להשיג: אי למטבח, עמדת עבודה ראשית בסגנון מסוים וכד’.

 

המטבח של מיכל ובועז מטבחי פורמייקה עיצוב מטבחים
נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם