מטבח פורמיקה מעוצב במאמר שלפניכם נספק את המידע החשוב באמת על תכנון מטבחי פורמייקה. מדוע ישראלים רבים נוטים אחר מטבחים אלה ומה הופך אותם לשווים במיוחד? בגדול, זה לא היה חומר הייצור HIGH END בעבר, אך הוכנסו בו תמורות רבות שהפכו אותו להיות מאד אטרקטיבי. הפורמייקה בראשית דרכה התפרסמה במיוחד לנוכח העובדה שלא ניתן לגלף ולחרוט עליה ולכן נעשה בה שימוש בעיקר בעיצובים מודרניים ופחות באלו הכפריים. כיום, כשהעיצוב המודרני מהווה נישה מרכזית וחשובה, הדבר העלה את הפורמייקה שוב לכותרות ובאופן מחמיא. פותחו טכנולוגיות חדשות לצביעה, המאפשרות לבחור לוחות מחומר זה כשהם מבוססים על גוונים שאינם בהכרח לבן או אפור ונוסחו מרקמי צביעה חדשים גם בטקסטורה של כל משטח. סף העמידוּת הגבוה של התשתיות מביא רבים לרכוש מטבח זה. מהו הסוד בהצלחת הפרויקט?

גיבוש חומר גלם עמיד וחסכני

השילוב בין עמידות וחסכנות לרוב אינו קיים בתחום העיצוב הביתי, אבל כאשר מדובר על מטבחי פורמייקה, לוחות MDF מספקים מענה הולם. לוחות MDF מהווים שילוב של עץ ותכולת חומרים מלאכותית, אשר יוצב תחליף לעץ הטבעי, בו אפשר להשתמש בשביל להכין מטבחי פורמייקה. העלות צונחת בהשוואה למטבחי עץ אמיתיים וגם אפשרויות העיצוב והצביעה עולות פלאים.

גיבוש סוג הפורמייקה המומלץ לציפוי

סוג הפורמייקה שהכי מומלץ לצפות עמו הוא HPL. חומר זה – לא רק שנחשב לעמיד וחזק במיוחד, הוא ניתן לצביעה ועל כן חיוני ל מאד לעיצוב המטבח שלכם. ניתן להזמין לוחות HPL בכל טקסטורה ומרקם שעולה על דעתכם, מגורען, מחוספס וכמובן חלק, בעל שכבה אחידה. מטבחי פורמייקה רוכשים באיכות זו ומקבלים את כל מה שתבקשו על מנת לעבוד בקלות במטבח וגם לתחזק פעולות ניקיון בתוכו ללא חשש מקילוף צבע או כל בלאי מסוג אחר.

יגל מטבחים – מטבחי פורמייקה בהתאם למבנה הבית

בואו להזמין מטבחי פורמייקה מבית יגל מטבחים וליהנות מכל התמורות שאתם מבקשים לספק לחדר זה. מטבחי פורמייקה מבית יגל מטבחים מספקים את כל מה שאתם צריכים בשבילך ליהנות ממטבח מעוצב, עמיד וחלק המנוסח בסגנון עיצוב מודרני. אם אתם מחפשים איכות במטבחים שלכם, מטבחי פורמייקה מספקים את ה- תשתיות ב- ה”א הידיעה. מטבחי פורמייקה של יגל מטבחים מגובשים בצביעה אומנותית ומספקים לכל דייר את הטוב ביותר ברמה העיצובית. בואו גם אתם לצאת למסע רכישת מטבחי פורמייקה וליהנות מתמורות ייחודיות בחדר החדש!

המטבח של מיכל ובועז מטבחי פורמייקה עיצוב מטבחים
נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם