מטבח שחור הוא בחירה נועזת לעיצוב מודרני. הוא מוסיף אלמנט של תחכום ואלגנטיות לחלל תוך יצירת אווירה מזמינה ושיקית כאחד. המטבח הכהה יכול לשמש ליצירת ניגוד דרמטי עם רהיטים, אביזרים ומכשירי חשמל בהירים. בנוסף, השימוש בשחור במטבח יכול לעזור ליצור תחושת לכידות בכל החלל. בין אם אתם מחפשים משהו מלוטש ועכשווי או משהו מסורתי יותר, שילוב שחור בעיצוב המטבח שלכם יבליט אותו מהשאר.
מטבחים שחורים הופכים פופולריים יותר ויותר בעיצובים מודרניים. בעזרת החומרים והגימורים הנכונים, מטבחים שחורים יכולים ליצור מראה מתוחכם ומסוגנן. הם יכולים גם להוסיף עומק לחלל ולגרום לו להרגיש מזמין יותר. אילו חלק מהסיבות שאנשים רבים מעדיפים לבחור במטבח השחור המודרני.

לנפץ את הסטיגמה – שחור זה לא אפל

חינכו אותנו לחשוב שמי שאוהב צבע שחור, מוגדר כמדוכא, קודר או עצוב. בכלל, הבחירה בצבע השחור היא אפלה וחוסמת. אבל, עם הזמן גדלנו והבנו ששחור זה צבע מסתורי, יוקרתי מודרני, כזה שלא נתקלים בו הרבה בעיקר במטבחים. העולם התקדם וטוב שכך, הוא פתוח לעיצובים מרחבי הגלובוס, וגם בישראל הבינו את הקונספט של עיצוב מטבח שחור מודרני.
בנוסף לפונקציונליות שהם מביאים לסביבת עבודה, מטבחים כהים מושלמים למי שרוצה להשמיע אמירה נועזת בביתם. בין אם תעדיפו מטבח שחור לגמרי או מטבח עם הדגשות של שחור, יש הרבה דרכים לשלב את מגמת העיצוב הזו בבית הפרטי שלכם. מארונות אלגנטיים ועד משטחי עבודה יוקרתיים, יש משהו לכל אחד בכל הנוגע ליצירת מטבח שחור מודרני.
מטבחים שחורים הופכים פופולריים יותר ויותר בעיצוב מודרני. מגמה זו עוסקת ביצירת אומנות עם צבעים כהים, וזו דרך מצוינת להוסיף סטייל של דרמה למטבח שלכם. אז להגיד ששחור זה קודר ואפל? לא בטוח שהם צודקים.

איפה מוצאים מטבחים מיוחדים בצבעים כהים?

מטבחים שחורים יכולים להיות מעוצבים בסגנונות רבים ושונים ויכולים לכלול חומרים שונים כמו עץ, אבן, בטון, מתכת או זכוכית. ניתן גם לשלב אותם עם טקסטורות וצבעים שונים ליצירת מראה ייחודי שיבלוט וימשוך תשומת לב. בין אם אתם מחפשים מטבח בסגנון מודרני או מסורתי, מטבחים שחורים מציעים את הרקע המושלם לכל עיצוב. עם החומרים והאביזרים הנכונים, תוכלו ליצור מטבח שחור מדהים שיעורר קנאתם של החברים והמשפחה שלכם.
אז נכון, יכול להיות שהצבע השחור מעט גורם לכם לתזוזה בכיסא? או שאתם חוששים איזה גוון כהה לבחור. מרוב שיש כל כך הרבה אפשרויות זה בהחלט יכול להיות מתסכל ובעיקר מבלבל. לכן, בדיוק בשביל זה חברת יגל מטבחים תסייע לכם בבחירת המטבח האידיאלי עבורכם. עם תוכנית מסודרת מתחילתה ועד סופה, עם ייעוץ מקצועי אישי מהמובחרים ביותר. אתם תצאו עם מטבח מעוצב, איכותי שמחזיק לאורך שנים.
יגל מטבחים לא מתפשרת על פחות ממושלם, זה מתחיל בחומרי הגלם הטובים והחזקים ביותר בתחום המטבחים, ידיות ואלמנטים עיצוביים שמתחדשים כל הזמן. חברת יגל לא נחה לרגע והיא תמיד בקשר עין עם הטרנדים הלוהטים שמובילים כיום בעולם המטבחים.
מטבחי יגל מציעים מספר יתרונות, כמו קל לניקוי, מתן מראה אלגנטי ונצחי וחסכון באנרגיה בשל צבעיהם הכהים. בנוסף, ניתן להתאים אותם לפי הצרכים וההעדפות שלכם . בין אם אתם מחפשים מטבח שחור קלאסי או מטבח כהה מודרני, ליגל יש משהו שמתאים לכולם.
כל מי שרוצה להוסיף נופך של תחכום וסטייל למטבח שלו. מטבחים שחורים וכהים אלה יוצרים אווירה של מסתורין ואלגנטיות, מה שהופך אותם לבחירה האידיאלית עבור בתים מודרניים.

יגל מטבחים

יגל מטבחים

יגל מטבחים הינה חברת בוטיק לעיצוב וייצור מטבחים ועבודות נגרות מיוחדות בהתאמה אישית, בעבור המגזר הפרטי והעסקי כאחד, תוך הבנה, הקשבה והתאמה לצרכי הלקוח השונים ועם מיטב חומרי הגלם. מפעל הייצור שלנו מצויד במיכון המתקדם ביותר ובצוות נגרים מקצועי ומיומן, כל זאת תחת בקרת ייצור קפדנית וללא פשרות, על מנת להעניק ללקוחותינו את הטוב ביותר.

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם