המטבחים הבהירים אמנם עדיין קיימים בשוק המטבחים הרחב, אך תפשו את מקומם המטבחים הכהים. למה זה קורה? מה כל כך מיוחד במטבחים הכהים ואיפה ניתן לרכוש מטבחים איכותיים ברמה גבוהה?
זה נכון שהמטבחים הכהים נראים בהרבה יותר בתים מאי פעם, הצבע הכהה בעיצוב מטבחים הפך לשכיח ופופולרי בקרב המשפחות. יש כמה הסברים לכך:

פרקטיקה בניקיון –

אם אתם משפחה עם ילדים, ולא משנה איזה גילאים הם (גם מתבגרים מלכלכים את המטבח) אתם וודאי מבינים את המשמעות של ניקיון המטבח אחרי ארוחה או אפייה. להתחיל להיות משועבדים לניקיון המטבח זה לא משהו שאתם רוצים לעשות, בטח לא אחרי יום עמוס ורווי. לכן אחד היתרונות במטבח כהה זה שלא כל לכלוך כזה או אחר, נראה על המטבח. ובסוף כל יום הכי קל ופשוט לעבור עם מטלית לחה והמטבח נקי. לא רואים שום כתם או שאריות של אוכל על המטבח.

עיצוב, עיצוב, עיצוב –

כן, חלק מהרעיון לשפר את איכות הנראות בבית, זה עיצוב המטבח. מכיוון שהעולם התקדם וכך גם העיצובים הרבים והשונים שיש בתחום המטבחים, כיום מטבח כהה הוא אחד מהעיצובים הבולטים. הוא נחשב לעיצוב מודרני ואפילו יוקרתי, למרות שלא חייבים לשלם הון תועפות על עיצובים, מספיק שתבחרו בחברת יגל מטבחים היא תעצב עבורכם מטבח איכותי, כהה ועמיד.

כל מטבח יכול להשתלב עם צבע כהה –

מטבח כהה הוא כזה שמשתלב עם כל עיצוב, גם אם הבית שלכם מעוצב בסגנון כפרי, המטבח הכהה ישתלב נהדר, אבל צריך לדעת איך לשלב אותו כך שיראה חלק טבעי משא העיצוב, ולא יהיה מנותק. לשם כך אם החלטתם לעצב את המטבח שלכם בצבע כהה, מומלץ להוסיף מוצרי פרזול שישברו את הכהות ויתנו סטייל אחר, למשל ידיות בצבעי זהב יכולות להיות מושלמות לעיצוב הכהה. כמובן יש עוד הרבה אפשרויות לעצב את המטבח בצורה פרקטית ומותאמת אישית לסגנון ולסטייל שלכם, חברת יגל מטבחים משווקת מטבחים כהים, מטבחים קלסיים, מטבחים מודרניים ועוד כבר למעלה מ 40 שנה והצוות המיומן והמסור יידע להתאים לכם את המטבח הנכון, שישרת אתכם לאורך שנים.

תהיו אמיצים – בחרו במטבח כהה

בקרוב עונת השיפוצים מתחילה בכל בית בישראל, וזה הזמן לחדש ולהוסיף עיצוב אחר, שונה ואפילו נועז לבית שלכם. אם אתם מהאנשים שאוהבים לקחת סיכונים ויודעים שבסוף זה משתלם ויוצא מושלם. הזמינו עוד היום מטבח כהה ותראו איך ברגע העיצוב בבית משתנה. אכן מדובר בהחלטה לא פשוטה, וכדאי לחשוב בדיוק איזה עיצוב תרצו, ומה הגוון הכהה שתרצו (יש גוונים רבים לכהה) .
לעשות את כל זה לבד, זה מעלה חשש גדול. אבל ברגע שאם עושים זאת דרך חברת יגל מטבחים, אתם יודעים שיש לכם בית, יש לכם אוזן קשבת והכי חשוב אתם יודעים שיש לכם עם מי להתייעץ, עם הצוות המנוסה והמובחר שעושה זאת כבר ארבעה עשורים. לכן אם אתם מספיק אמיצים, ואתם רוצים להכניס רוח חדשה לבית, במיוחד למטבח שלכם. עשו זאת עם חברת יגל מטבחים.

מטבח כהה זה לא אומר רק צבע שחור

יש המון צבעים כהים בקשת, אותו הדבר גם במטבחים כהים. אם בחרתם לעצב את המטבח שלכם בצבע כהה, זה לא מחייב אתכם לקחת צבע שחור. יש צבעים רבים שיכולים להתאים לקטגוריה הזו. כחול כהה, ירוק כהה, אפור כהה וכדומה. מה שבאמת חשוב זה שתלכו עם הלב שלכם ותעשו את הבחירה הנכונה עבורכם, ולא רק כדי להיות טרנדי. תזכרו המטבח שלכם ילווה אתכם לאורך שנים, וכדאי מאוד לעצב אותו בחברה איכותית שרואה קודם כל אתכם ואת הרצונות שלכם.

יגל מטבחים

יגל מטבחים

יגל מטבחים הינה חברת בוטיק לעיצוב וייצור מטבחים ועבודות נגרות מיוחדות בהתאמה אישית, בעבור המגזר הפרטי והעסקי כאחד, תוך הבנה, הקשבה והתאמה לצרכי הלקוח השונים ועם מיטב חומרי הגלם. מפעל הייצור שלנו מצויד במיכון המתקדם ביותר ובצוות נגרים מקצועי ומיומן, כל זאת תחת בקרת ייצור קפדנית וללא פשרות, על מנת להעניק ללקוחותינו את הטוב ביותר.

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם