בכל שנה מתווספות עוד ועוד אפשרויות טרנדיות שמגדירות מחדש את הדרך שבה אנחנו מעצבים מטבח מודרני. עיצוב מודרני הוא לא רק חכם, מתכתב עם היומיום הלחוץ ועוזר לנו להפוך לפודיז’ מושבעים במטבח אלא גם יוצר עבורנו סביבה נעימה, יוקרתית ומעוצבת בה אנחנו נהנים לבלות. מה הופך מטבחים בעיצוב מודרני לפורצי דרך בסטייל ובפונקציונליות? הנה כמה טרנדים שחשוב להכיר.

מרחב אחסון חכם ונוח:

מהירות בשליפה, מגרות בטריקה שקטה, חומרי גמר איכותיים ועמידים לאורך זמן וסדר מול העיניים. אלו הדברים הכי חשובים כיום במטבחים. אחסון חכם לא רק מאפשר לנו להתנהל בחוכמה במטבח, אלא גם יוצר עיצוב נקי ורגוע שלא יוצר עומס מול העיניים.

מטבחים בעיצוב מודרני מעוצבים כיום כך שרוב החפצים, כלי המטבח, מכשירי החשמל ושאר האלמנטים הנדרשים לפעילות השוטפת, נחבאים מאחורי דלתות ונשלפים בקלות, תוך תכנון חכם.

שילוב של אלמנטים ייחודיים:

זהו המקום שבו אנחנו משלבים בתוך מטבחים בעיצוב מודרני טוויסט שהופך אותם לייחודיים ולא למוצר “סרט נע” שרואים בכל מקום. איך משלבים אלמנטים ייחודיים? בוחרים גוון אחד של דלתות לארונות המטבח וגוון אחר לארונות ולמגרות באי שבמרכז החדר, בוחרים בחיפוי ייחודי ולא שגרתי, משלבים גופי תאורה גדולים ודרמטיים או בוחרים כיסאות בר בעיצוב ייחודי, ששובר את המראה הנקי של המטבח.

מטבחים בסגנון מודרני - סליידר

מינימליזם ובחירה מוקפדת באלמנטים:

בעידן של הסחות דעת, רעש וצורך תמידי להיות במוד תגובה, אנחנו רוצים שקט בעיניים. מטבחים בעיצוב מודרני בנויים על יצירת מרחב מינימליסטי שבו יש מיעוט של פריטים ויזואליים ותחושה רגועה ושקטה. כך למשל נבחר בידיות נסתרות, בדלתות שמאחוריהן נחביא את המקרר או תנור האפייה ונוותר על ריבוי של כלי הגשה ונוי, ויטרינות עמוסות או תמונות של ירקות ופירות מול העיניים.

שילוב בין ארונות סגורים ומדפים פתוחים:

למרות הרצון לניקיון ומינימליזם, מטבחים בעיצוב מודרני מבקשים להיות פתוחים וליצור מראה מרווח, גם כשמדובר בחלל קטן. שילוב בין ארונות סגורים ומדפים פתוחים, עליהם נניח פריטים נבחרים ומועטים – מעציץ ירוק ועד לכוסות קפה מודרניות.

המדפים הפתוחים מוסיפים תחושת מרחב ומכניסים אור לחלל. באמצעות הבחירה בעץ, אנחנו שומרים על חיבור עם הטבע.

ירוק ועץ מתחברים עם גוונים מונוכרומטיים:

גם במטבח, כמו בשאר חלקי הבית, אנחנו רוצים כיום להכניס את הטבע הביתה. אנחנו עושים זאת באמצעות מטבחים בעיצוב מודרני שמשלבים צמחייה ירוקה, מדפים מעץ ומרחבים פתוחים. גם בדירה קטנה, אנחנו יכולים ליצור תחושת חיבור עם מה שקורה בחוץ, באמצעות אלמנטים ירוקים שנכנסים אל המטבח.

המילה טרנדים אמנם מציינת מגמות משתנות, אבל הטרנדים המצוינים כאן מלווים את עולם המטבחים בשנים האחרונות, מוכיחים שהם מדויקים ומספקים השראה לכל מי שמחפש מטבחים בעיצוב מודרני וחכם.

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם