מי כמוכם יודע כמה הוצאות יש בבחירת עיצוב מטבח. בכל רגע נתון יוצא טרנד אחר, ומה שהיה לפני שנה או פחות כבר לא רלוונטי. מספיק שתרצו להוסיף כיור או לשנות מיקום ארונות המטבח, או להחליף קלפות ואולי לצבוע מחדש את ארונות המטבח הישנים. כל זה יוצר בור כלכלי שאתם לא יודעים איך לצאת ממנו, בעיקר כשאתם עושים את זה לבד וללא עזרה מקצועית.

לעצב מטבחים בהתאמה אישית זו מיומנות ומקצועיות. היא מאפשרת לכם להסתכל על פרויקט עיצוב המטבח ממעוף הציפור. לראות את התמונה השלמה. וכשזה קורה הרבה יותר קל לתכנן את העיצוב. עיצוב מטבחים בהתאמה אישית הוא תהליך מורכב ומומלץ להתייחס אליו ברצינות.

מה כולל תהליך עיצוב בהתאמה אישית?

עיצוב המטבח דורש מחשבה רבה והשקעה לא מבוטלת. המעצב המקצועי שיושב אתכם על תוכנית העיצוב בוחן את חלל המטבח, הוא צריך להבין היטב מה קיים ומה צריך לשנות, או להוסיף. כמו כן אם מדובר בשטח מטבח שהוא קטן, על המעצב לשרטט ולבחון היטב איך לשלב את ארונות המטבח שיהיו מותאמים מבחינת הגודל ולא יראו טלאי על טלאי. אחד האלמנטים החשובים בעיצוב זה הנוחות, כדי שהמטבח יהיה נוח ולא רק חלון ראווה למבקרים, צריך להשתמש בחומרי גלם נכונים, להבין לעומק את מהות המטבח.

המעצב צריך להכיר את המשפחה – איך זה קשור לעיצוב המטבח?

זה לא אומר עכשיו שתזמינו את מעצב המטבח לארוחת שבת. אבל כן חשוב שמעצב המטבחים יידע עבור מי הוא מעצב את המטבח. אם למשל אתם משפחה שאוהבת לבשל ולאפות יחד והילדים הם חלק אינטגרלי מהפעילות, חשוב שבמטבח יהיו משטחי עבודה רחבים ונוחים, כך לכל אחד תהיה את הפינה שלו והוא יוכל להתרכז בעבודת הבישול והאפייה. אם אתם זוג שאוהב את המטבח שלו בצבעים נועזים ומבריקים, כדאי שתציינו את זה בעת הכנת תוכנית העיצוב. מה סגנון המטבח שאתם אוהבים? כפרי וחם או מודרני.

האם אתם רוצים מדפים תלויים במטבח? או תעדיפו להכניס הכל לארונות והשיש יהיה נקי.

כל הפרטים האלה חשובים, משום שכך מעצב המטבחים יידע לדייק ולאפיין את המטבח שלכם בצורה הכי טובה ונוחה לכם.

פחות כאב ראש – יותר שביעות רצון

עיצוב מטבחים בהתאמה אישית היא פעולה שחוסכת לכם לא רק כסף, אלא הרבה התרוצצויות, בזבוז זמן ובעיקר כאבי ראש. יכול להיות שזה ייראה לכם הוצאה לא מבוטלת אבל תחשבו רגע, אם הייתם עושים את כל התהליך הזה לבד הייתם מוציאים הרבה יותר אנרגיה וסכומי כסף גבוהים.

ברגע שאתם יושבים עם מעצב מטבחים מיומן ומקצועי כזה שיש איתו כימיה, וזה עוד פרט שחשוב לקחת בחשבון. התהליך הרבה יותר נעים שאתם יודעים שיש מישהו שמלווה אתכם.

ובסופו של יום אתם יושבים במטבח המעוצב שלכם בסיפוק אדיר.

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם