מה הופך את המטבח שלכם למיוחד? איזה עיצוב חדשני יביא את הבשורה למטבח שלכם? מה באמת חשוב שיהיה במטבח שלכם? איך תתכנו ותעצבו מטבח נוח, פונקציונאלי נעים, ויפה?
לעצב מטבח זה דורש מחשבה ותכנון מראש. מרוב כל כך הרבה עיצובים וטרנדים, אפשר ללכת לאיבוד בקלות. העזרה בדרך והנה כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם, לעצב את המטבח בצורה נכונה ומושכלת.

פרקטיקה היא הנושא המרכזי בעיצוב המטבח

זה כבר ידוע, אנשים המעצבים את המטבח שלהם מחפשים פרקטיקה. שלא יצטרכו לעבוד קשה מיד במטבח, ושכל פריט, או מוצר חשמלי יהיה נגיש ומאוחסן היטב. בנוסף מטבח יעיל הוא מטבח שקל להתנייד בו, ולא צריך לעבור מדבר בשביל להגיע אל מגירת הכוסות.
למשל: כוסות, צלחות וסכו”ם מומלץ למקם ליד הכיור או מדיח הכלים, כך בסיום השימוש אתם מניחים אותם ישירות בכיור או במדיח הכלים.

חלונות גדולים, אור גדול

אחד הטרנדים הבולטים היום, הוא מטבח סהרה. הוא מאופיין בחלונות גדולים ורחבים המפיקים אור ואוויר, מה שיוצר בעצם תחושה של מדבר גדול ורחב. החלונות הגדולים לא רק שמספקים את המשאבים הכי חשובים וזה אור ואוויר, אלא הם גם יוצרים אפקט עיצובי מרהיב של מרחב.

מראה ייחודי ומסוגנן למטבח שלך

מטבח סהרה מאופיין בקווים מלוטשים ועיצובים עכשוויים. הוא עשוי מחומרים איכותיים, כמו נירוסטה, גרניט ושיש. הוא מגיע עם מגוון תכונות שהופכות אותו למושלם עבור כל מטבח מודרני. מטבח סהרה מציע משטח אי גדול.
המטבח כוללים גם מכשירים חסכוניים באנרגיה המסייעים בהפחתת עלויות האנרגיה. עם העיצובים המושכים את העין והתכונות הפרקטיות, המטבח המעוצב המדברי בוודאי ייתן תוספת נהדרת לבית.
מטבח שתוכנן בקפידה ועוצב בטוב טעם יעשה את הבית לזוהר ואת החיים שלכם לשמחים יותר.

מטבחי סהרה – האם יתאימו לכם?

מטבחי סהרה יתאימו למי שאוהב מראה קלאסי אבל עם נוכחות שאי אפשר להתכחש אליה. מטבחים אלו עוצבו בהשראה של ימי הביניים שאופיינו בעיקר במנזרים או בכנסיות שונות.
הם ללא ספק מטבחים מיוחדים המשפרים באופן משמעותי את העיצוב בבית, הם בעצם נותנים טון אחר ליתר העיצוב בבית ומכניסים אווירה שונה ומיוחדת.

מה כל כך מיוחד בהם?

מטבח בסגנון מדברי הוא עמיד לאורך זמן – בזכות חומרי הגלם החזקים ממנו הוא מיוצר, הוא עמיד בפני שריטות, מכות וכדומה.
הם לא טרנד חולף – מטבחים מסוג זה הם כאן והם נשארים להרבה זמן, הצבעים והמראה הדרמטי והמיוחד שלהם לא משאיר אף אחד אדיש והם יהיו עדכניים בכל תקופה.
נקיון מהיר – משטחי העבודה של מטבחים אלו, קלים ופשוטים לניקוי. אין צורך לחפש חומרי ניקוי מיוחדים כדי שהמשטחים יהיו מבריקים. יתרון משמעותי בעיקר למי שעסוק ואין לו רצון עז להיות עבד למטבח. בעצם מדובר ברוב האוכלוסייה בישראל.

אין ספק כי המקום הפעיל ביותר בבית הוא המטבח. זה היה ויישאר כל הזמן, ולא משנה באיזו שנה או תקופה זה יהיה. לכן, כאשר אתם מחליטים לתכנן ולעצב את המטבח שלכם בצורה כזו שהוא ישמש אתכם לשנים קדימה, זכרו שמדובר בהשקעה לטווח ארוך. כדאי מאוד לעשות שיעורי בית לפני שאתם בוחרים את צבע השיש, או הכלים למטבח.
אתם משפחה עם ילדים קטנים? או מתבגרים? חישבו על העתיד, יתכנו מספר שינויים במיקומים של הכלים, מוצרי החשמל, מקומות אחסון, וכדומה. לכן גם שתבצעו שינויים בעתיד תכננו את זה עוד היום שיהיה קל לשנות, ולא תצטרכו לשבור קירות, או להחליף ארונות או מגרות.

יגל מטבחים

יגל מטבחים

יגל מטבחים הינה חברת בוטיק לעיצוב וייצור מטבחים ועבודות נגרות מיוחדות בהתאמה אישית, בעבור המגזר הפרטי והעסקי כאחד, תוך הבנה, הקשבה והתאמה לצרכי הלקוח השונים ועם מיטב חומרי הגלם. מפעל הייצור שלנו מצויד במיכון המתקדם ביותר ובצוות נגרים מקצועי ומיומן, כל זאת תחת בקרת ייצור קפדנית וללא פשרות, על מנת להעניק ללקוחותינו את הטוב ביותר.

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם