הפורמייקה שחזרה בגדול אבל קצת אחרת

מטבח הפורמייקה של פעם היה כמעט בכל בית, גוון הצבע היה עץ עתיק ונדמה היה שכל משפחה קנתה את אותו מטבח באותו המקום. הפורמייקה של פעם הייתה דקה ודחוסה והיא הגיעה בצורת לוחות בעובי של עד שלושים מילימטר. בכל פעם שהפורמייקה נשרטה קיבלה מכה, או נשפך עליה שמן ניתן היה לראות את הסימנים בצורה בולטת לעין, ולא היה הרבה מה לעשות בעניין אלא להשאיר את המצב ככה עד להחלפת המטבח.

הבתים של יגל מטבחים

מטבחי פורמייקה נאנו

מטבח נאנו של טלי ויוסי

לצפיה בפרויקט
לחץ כאן

מטבח נאנו בגדרה

לצפיה בפרויקט
לחץ כאן

מטבח נאנו ברחובות

לצפיה בפרויקט
לחץ כאן

מטבח נאנו בגבעת שמואל

לצפיה בפרויקט
לחץ כאן

מטבח נאנו של משפחת בקשי

לצפיה בפרויקט
לחץ כאן

מטבח נאנו של משפחת שמילוביץ

לצפיה בפרויקט
לחץ כאן

מטבחי פורמייקה נאנו

פורמייקה נאנו היא הפורמייקה החדשה

ההתפתחות הטכנולוגית בתחום המטבחים, הביאה עימה בשורה טובה לרוכשים. הפורמייקה שינתה את גווניה, והאיכות שלה עלתה שלב. בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת שהגיעה אלינו מגרמניה, פורמייקה נאנו בעצם יוצרת שכבת הגנה על גבי הפורמייקה ומונעת היווצרות של שריטות, כתמים, טביעות אצבע, שאריות אוכל שנדבקו ועוד. בזכות היתרון המשמעותי שלה, היא מאריכה את חייו של המטבח ומספקת לו מראה מעוצב ועדכני.

מטבחי פורמייקה נאנו בשונה ממטבחי הפורמייקה של פעם, מגיעים בצבעים וגוונים רבים. זו גם הסיבה שהרבה אנשים שרוצים לשדרג ולחדש את המטבח הקיים שלהם, משתמשים בסוג הפורמייקה הזה, משום שכך הם יכולים להגשים את החלום שלהם ולעצב לעצמם מטבח מודרני וצבעוני לצד איכות.

ילדים ומטבחי פורמייקה נאנו, הולכים יחד?

זו בדיוק המטרה, שהמטבחים הללו לא ישמשו רק ליופי אלא גם ילוו אתכם ואת בני ביתכם לאורך שנים. זה ידוע שילדים במטבח זה לא בדיוק השילוב המנצח, אך פורמייקה נאנו כן מאפשרת את השילוב הזה, שואלים איך? החזית של חומר גלם זה היא חלקה ומונעת הצטברות של חיידקים ובקטריות על המשטח, בנוסף ניקוי מטבחים מסוג זה הרבה יותר קל ומספיק להעביר מטלית וכבר המטבח נקי.

פורמייקת נאנו היא השם החם היום בתחום עיצוב המטבחים, כמעט כולם רוצים את הטכנולוגיה הזו אצלם במטבח. היא באה לתת מענה ופתרון למניעת שריטות, ואינה משאירה סימנים של שומנים או לחות על דפנות המטבח. חשוב לבחור את הסוג הנכון והמקורי של פורמייקה נאנו, משום שקיימים בשוק מגוון פורמייקות שהם חיקוי. לכן חשוב מאוד להתייעץ עם מעצבי מטבחים מומחים ובעלי ניסיון שידעו לספק לכם את כל המידע הנדרש בתחום המטבחים בכלל, ובתחום פורמייקה נאנו בפרט.

אין ספק כי לעצב מטבח זו עבודה הדורשת ניסיון, מקצועיות והרבה יצירתיות. אנחנו ביגל מטבחים מייצרים מטבחים בהתאמה אישית, יחד עם המעצבים המקצועיים שלנו תוכלו לבחור את הפורמייקה המתאימה לכם. קיים מגוון רחב של סוגי פורמייקה ובקלות ניתן ללכת לאיבוד, בשביל זה אנחנו כאן
נשמח לייעץ ולתת לכם שירות מקצועי שממנו תצאו עם המטבח המותאם בדיוק בשבילכם.
צרו עימנו קשר עוד היום ותגלו כמה איתנו זה פשוט לעצב את המטבח שלכם.

הכל אודות מטבחי פורמייקה נאנו

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם